Wednesday, December 8, 2010

Playboy Bukan Ciri-ciri Aku

Source: Yahoo image

Salam..setiap perhubungan ada pasang surutnya..kebiasaan perkataan yang biasa kita dengar jikalau lelaki mempunyai teman wanita yang ramai je sudah digelar " PLAYBOY "..apakah itu? tapi setiap orang mempunyai pandangan masing2 kan..

Macam aku ni..kawan2 aku suka menggelar aku sebagai " PLAYBOY "..haha aku tergelak sorang2 bila mendengarnya..kalau lah korang semua mengenali aku di dunia realiti..aku ni memang lah seorang yang peramah dengan orang..malah aku jugak suka berkawan dengan semua orang..So, daripada situ, kita dapat mengenali pelbagai ciri2 manusia..bak kata pepatah " LAIN ORANG LAIN RAGAMKAN "..mungkin disebabkan itu kawan2 aku memberi gelaran itu kepada aku..

Aku yakin setiap pasangan akan membenci istilah ini..namun bukan lelaki sahaja, malah gelaran untuk perermpuan pun sudah ada..malas je aku nak mention..korang pikir la sendiri kan..huhu..itu saja daripada aku..say no to playboy..NEVER SAY NEVER..peace!!

19 comments:

AISYA humaira said...

huh~ i hate playboy! ;) jangan tergolong dalam ni ye adik!

Syafiq Rosli said...

aisya..of coz not me

Lelord said...

erkkk xmo2

Syafiq Rosli said...

lelord..sis btol2..xmo kan..:)

micky eyqa said...

playboy bkn sikapku... hehehe :)

Sepi tanpa mimpi said...

aku lagilah bukan playboy! haha

Syafiq Rosli said...

eyqa..of coz la..xkn pompuan playboy gak..hehe

sepi tanpa mimpi..haha..bgus2..:)

nohfee said...

waaaa. playboy ni ape yang aku tgk dr filem2 la kan...(hehehe)

gf=sexy+hot
isteri= bertutup litup + akhlak terpuji

errk! betol ke? =p

Syafiq Rosli said...

nohfee..haha no komen..

encek a.k.a PUAN joliey said...

say no to playgul jugak!!
teheheh..
btw.bia kawan ramai.jgn carik musuh.. huuu~

eh,gmbr header belah kiri tu dekat mne eh? hahaha.. nyebok pulak

y@n@ M!B said...

playboy sama x dgn casanova?? hehe..=P

ANATI SOKI said...

diorng slh fhm tuh.. hehehe.. peramah suka berkawan tak semestinya playboy :).. bykkan bersabar

Syafiq Rosli said...

puan joliey..hehe..btol2 musuh jgn di cari sama sekali..tuh masa kt orang kawan dkt subang..hehe

yana..hehe casanova lebih banyak cari populariti kot..:)

anati..hehe yeah..btol2..

encek a.k.a PUAN joliey said...

subang eh? hahah.. egt kt puncak alam td.. huhu.. btw nice header.
tampan. :)

tehehehe

Syafiq Rosli said...

puan joliey..hehe..subang je..ni ms mghadiri mjlis perkhwnan..thank ya..:)

kay yea said...

playboy cool ape?HAHA~~

Syafiq Rosli said...

kay yea..haha ade ke..

Anonymous said...

playboy bukan pilihan hg ea?waaa..AKU PERCAYA abes!!!hahaha

Syafiq Rosli said...

anonymous..haha da knfrm la..len la ko..haha..