Friday, December 17, 2010

Pendapatan Terumpuk dan Kempen - kempen Nuffnang

Assalamualaikum..alhamdulillah syukur kepada tuhan..hari ini aku dikurniakan pendapatan terumpuk dan juga kempen-kempen nuffnang..tidak aku sangka semua ini berlaku dalam masa yang singkat..aku nak tunjuk dekat korang tapi laptop aku ni buat hal pulak..tak boleh print screen aiyo..tapi takpe lah..aku cakap ni terpulang nak percaya atau tidak..Ini semua datang daripada tip-tip blogger yang dah lama..mereka tidak putus-putus menolong blogger-blogger yang baru nak naik..Apa-apa pun kesabaran dan usaha yang kuat serta doa..menjamin kejayaan..Don't stop to support nuffnang

NEVER SAY NEVER..peace..

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam..
shafiq
nak tahu tak apasal adik dapat BE?
sebab adik satu hari buat entry lebih dari 6 entry kan??
but....TAHNIAH YER

Syafiq Rosli said...

salam..sis tuh la..maybe la kan..terima sis tnpa sis siapa la sy..hehe

Cik Ungu Violet said...

yeay, tahniah2 :D suka la bila dengar rakan2 blogger pun dpt BE..chaiyok2!

Syafiq Rosli said...

cik ungu..yeah terima kasih eh

rabiatul said...

Tahniah abg seni0r :)

Syafiq Rosli said...

rabiatul..hehe thank