Tuesday, December 7, 2010

Misi Hidup Mati Aku..

Source: Yahoo image

Salam..kalau tengok gambar ni mesti korang tertanya2 buat apa la aku letak gambar sarang tebuan kan..meh aku nak cete skit..petang semalam nenek aku bagitau kat dusun dye ni ade sarang tebuan sebesar kelapa la..sebelum keberangkatan aku ke dusun..nenek aku telah menyediakan peralatan untuk berperang dengan tebuan tersebut..dua galah yang depannya dijadikan sumbu supaya memudahkan proses pembakaran..

Setelah siap sume peralatan, aku dan nenek aku terus pergi ke dusun untuk meneruskan operasi..setelah sampai di sana..nenek aku terus menyalakan sumbu lalu aku terus membakar sarang tebuan tersebut..fuh!! nasib baik semuanya selamatkan..dalam 10 minit jugak la nak tunggu sarang tebuan jatuh..Mission Complete..NEVER SAY NEVER..peace!!

5 comments:

Sepi tanpa mimpi said...

kalau aku jadi tebuan tu lah. tak kisah kena bakar, aku serang kau. haha

Amirah Razlan said...

haha,....chaya lah :)

Syafiq Rosli said...

sepi tanpa mimpi..haha jgan2 aku xmau..

amirah..thank2

bayi beriman said...

u see like hero kott . pade hari keberangkatan you tu .hee~
;)

Syafiq Rosli said...

bayi beriman..hehe thank