Wednesday, December 22, 2010

Memang Bukan Diriku

Drama sinetron " BUKAN DIRIKU " sedang rancak ditayangkan di Astro@Ria bermula jam 6.30pm hingga 7.30pm..aku nak buat review sikit pasal drama ni..bagi aku..walaupun baru 2 episod berjalan tetapi cara penceritaannya amat menyentuh jiwa..sedih je aku tengok jalan ceritanya bertemakan lagu Samsons " Bukan Diriku "..nasib baiklah tak bergenang air mata aku..haha..maklumlah mood sentimental kan..

Mahu tak sedihnya..Rio terpaksa menyembunyikan dirinya di dalam badan Airel..walaupun pada mulanya agak sedikit tidak logik..tapi bila dah menjiwai cerita ini..memang ternoda perasaan kita dibuatnya..Bagaimanapun Rio tidak berputus asa untuk mendekati kekasihnya iaitu Alya..Aku seru sesiapa yang belum tengok..jom-jom..pasti boleh layan punya..hoho..

NEVER SAY NEVER..sentimental!!

19 comments:

whitecappuccino said...

Wah! jiwang jugak ek?..

nohfee said...

weh..serius sedih kot cte ni.. taw x pe.. eventhou br 2 epsod je. hopefully cte ni, x cliche mcm cte2 indon yg len...

Sepatu Hijau said...

salam

memang layan citer la dia nie :) hhoho ..

Farah Hanim said...

mmg sedih gila cite nih. T.T

Syafiq Rosli said...

whitecappucino..huhu bkn jiwang la..sentimental je..hehe

nohfee..tau xpe kan..sdih bangat..hehe

sepatu hijau..hehe jgn ktggln

farah..wah tgk jgk eh

Azwazee Mohd Daim said...

ok..sy follow gak citer tu..agak sedih gak r..;(

Syafiq Rosli said...

azwazee..huhu tuh la..stating sedih da..

Azwazee Mohd Daim said...

tu r starting pon dh sedih..layan gak ae sinetron seberang..;p

Aisyah AR said...

wahahhah!! ada juga sound efek tue!!

"never say never...."

nak smbg nyanyi buleh...hahha!!

alexa yussida said...

wahahaha...ni yg ganti cerita kirana tu ke?my mom bukan main sonok layan sinetron..4 sure yg ni masuk dlm list beliau juge..huhu

ahsfantasy24 said...

ehhe..
mmg best la kn cite tu^^,

geramgaram said...

mak n adek beradik jerr tngok ceria tuhh ta minat cerita indonesia...asyikk plot yg sme..

MAPPIAU said...

okeh okeh petang ni akak terai usha tengok hehehe

niesa afrina said...

haha . layan je lha cite tu . mmg jiwang habes . tpi best . :)

mira.una said...

haha...xsangke..muke bengis mcm inge,tp nk nges tgk cite indoon..haha bgos2

Amy Syaquena said...

As'salam...

amy rasa cerita nie dah pernah di tayangkan la..di tv 3 kol 3 petang...

Syafiq Rosli said...

azwazee..hoho layan2 mcm tuh je la

aisyah..haha smbg la..

alexa..hoho ye ke,,cnfrm jadi rncgn wajib

ahsfantasy24..best2..huhu

geramgaram..hoho ye ke..kt rumah ni pn sm la

mappiau..okeh sis

niesa..lyn je la..laki ade perasaan jgk..haha

mira..huish mn ade lor..haha

amy..sis ye ke..xtau la plak..huhu

Miss Yaty said...

alahai.....astro takde lah kat umah...ruginya tak dapat tgk....

Syafiq Rosli said...

miss yaty..hehe cian dia..xpe2 nt leh tgk