Wednesday, December 22, 2010

Perlu Ke Aku?

Assalamualaikum..di sebalik kemeriahan dalam dunia blog selain berkongsi info-info menarik..ramai jugak blogger  menganjurkan contest..itulah aku ingat dalam dunia realiti je ada contest..rupa-rupanya di alam maya pun banyak contest..hehe..Aku ada jugak terdetik nak menganjurkan contest..tetapi aku tengah pikir kelainan..agak-agak korang, contest apa yang sesuai ye??

Dalam kepala aku ni..aku belum terpikir apa-apa pun..huhu..yela orang lain aku tengok meriah je dengan contestnya..so, aku di kesempatan ini..nak jugak aku anjurkan contest untuk blogger-blogger..bukan sahaja dapat mengasah bakat malah dapat jugak mengeratkan hubungan sesama blogger..tolong eh kawan-kawan..jasa anda di kenang..:)

NEVER SAY NEVER..peace!!

8 comments:

efa said...

buat contest puzzle ka,teka-teki ka ngee :)pendapat sya ja la kuin2 eh jmput join contest sya bahahha simple ja :)http://efashi.blogspot.com/2010/12/first-contest.html

Syafiq Rosli said...

efa..thank eh..hehe

Ayuni said...

watlh sesuatu yg lain dr yg lain...

Syafiq Rosli said...

ayuni..ok2..i try..

Irma A.Wahid said...

buat jgn x buat~~

Syafiq Rosli said...

irma..dah buat..join la..hehe

Zara Affendi said...

skarang nie tengah padat ngan contest.so zara pun tak jadik wat contest. hahha.

Syafiq Rosli said...

zara..hehe bese lar..ramai dpt bonus agaknye