Wednesday, December 22, 2010

Perlu Ke Aku?

Assalamualaikum..di sebalik kemeriahan dalam dunia blog selain berkongsi info-info menarik..ramai jugak blogger  menganjurkan contest..itulah aku ingat dalam dunia realiti je ada contest..rupa-rupanya di alam maya pun banyak contest..hehe..Aku ada jugak terdetik nak menganjurkan contest..tetapi aku tengah pikir kelainan..agak-agak korang, contest apa yang sesuai ye??

Dalam kepala aku ni..aku belum terpikir apa-apa pun..huhu..yela orang lain aku tengok meriah je dengan contestnya..so, aku di kesempatan ini..nak jugak aku anjurkan contest untuk blogger-blogger..bukan sahaja dapat mengasah bakat malah dapat jugak mengeratkan hubungan sesama blogger..tolong eh kawan-kawan..jasa anda di kenang..:)

NEVER SAY NEVER..peace!!

8 comments:

efa said...

buat contest puzzle ka,teka-teki ka ngee :)pendapat sya ja la kuin2 eh jmput join contest sya bahahha simple ja :)http://efashi.blogspot.com/2010/12/first-contest.html

Syafiq Rosli said...

efa..thank eh..hehe

Ayuni said...

watlh sesuatu yg lain dr yg lain...

Syafiq Rosli said...

ayuni..ok2..i try..

Irma A.Wahid said...

buat jgn x buat~~

Syafiq Rosli said...

irma..dah buat..join la..hehe

Anonymous said...

skarang nie tengah padat ngan contest.so zara pun tak jadik wat contest. hahha.

Syafiq Rosli said...

zara..hehe bese lar..ramai dpt bonus agaknye