Wednesday, December 22, 2010

Akhirnya Si Ayah Merestui Perhubungannya

Siapa sangka cuma hanya sebulan perkenalannya..si ayah telah merestuinya..alangkah bahagia buat aku..dahulunya pelbagai cabaran yang aku tempuhi semasa proses mengenali dirinya..bermacam-macam anasir luar datang menyerang aku..namun berbekalkan keazaman yang tinggi..aku tidak mengalah tetapi aku lebih terus kuat dan kuat..

Walaupun perkenalan kami agak singkat..tetapi aku dapat merasakan bahang cintanya..aku menjadi terlalu sayang kepadanya..aku tidak lekang daripadanya..malah terus menyanyangi hingga ke hari ini..Semalam diri aku amat bertuah..kerana si ayah amat merestui perhubungan kami..Jadi, tidak salahlah pilihan aku selama ini..terima kasih ayah..memang anda hero yang terbaik di dalam hidupku.. Nak tengok tak siapa yang aku kenal..hehe..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Oh my blog..gotcha!!



21 comments:

nama.aku.lynn said...

adesss..hahahha~

Ayuni said...

O, I've got punkd! :-P

Syafiq Rosli said...

namaakulynn..huhu..adess:)

ayuni..hehe just joke la

akmal said...

peh!! tetiba mulut aku terbuka besar..

Syafiq Rosli said...

akmal..haha kenapanya

Akmal said...

ntah. bengang + terkijut kot. haha...

cik baya said...

siot je..
haha..'
mud..*gelak guling2..
:))

Si KecHiK BerKaCa MaTa said...

:0 ....
adeshhh....diriku tertipu lagi..haha

Syafiq Rosli said...

akmal..ceh just for fun la..hehe

cik baya..hehe ye ke..sabo2..

Syafiq Rosli said...

si kechik..haha sekala 4 fun kan..

Amna.Qadeeja said...

hahah plak dah,igt pe td huu ! ;D
shafiq,jom join segmen template tercantek..blog ni cm de potensi menang heee

http://maiqadeejazzz.blogspot.com/2010/12/pertandingan-template-tercantik-by.html

Syafiq Rosli said...

amna..hehe sj je bg u all gelak skit..okeh2

Siti Fairuz said...

makan nasi MINYAK lah tak lame lagi .

Syafiq Rosli said...

siti fairuz..hehe..mn ade lor

ZiErWa zAiNaL said...

hehe....terkena...=)

Syafiq Rosli said...

zierwa..hehe torkono eh..hehe

geramgaram said...

aduhhh...ingt pasal percintaan..

Syafiq Rosli said...

geragaram..haha bukan lah

y-A-n-A said...

ceh.. bikin suspen saja.. hahaha

Syafiq Rosli said...

yana..haha..ye ke..skit2 boleh la

Ismet Ulam Raja Pegaga said...

buat suspen jer....addeeehhh!