Sunday, December 19, 2010

Bila Si Dia Menegur

Assalamualaikum..huhu baru je sempat nak buat entri ni..setelah sehari aku dan member-member sekolah rendah aku merewang-rewang di bandar..cuci mata..kali aku macam nak kongsi sedikit pengalaman yang dirasai oleh aku sendiri..aku tak tahu lah kalau korang semua penah merasai atau pun tidak..hehe..

Oklah..pernah tak korang lalu lalang tiba-tiba orang yang tidak mengenali sweet-sweet..kalau aku bagi perempuan biasalah..hehe..ni dah terbalik pulak..perempuan sweet laki-laki..hadoi..segan pun ade lol..haha..tak tahu nak bayangkan perasaan aku macam mana..masa tuh waktu aku berada di sekolah menengah..dah lah masa tuh aku memang pemalu gila kot dengan perempuan..hehe..merah dah muka tau..ni pengalaman pertama..

Pengalaman kedua aku pulak berlaku di Jusco Bukit Tinggi..semasa aku nak beli tiket wayang..tiba-tiba orang yang jual tiket wayang tuh mintak no. hp aku..mahu aku tak terkejut beruk..aiyak..aku ada buat salah ke sampai nak mintak-mintak nombor ni..hehe..nak kata aku artis memang tak lah..haha..memang kelakar kalau dipikirkan balik..

Akhir sekali..semalam aku pergi pasar malam dengan adik aku..bila dah beli semua barangkan..masa aku nak pergi dekat kereta..tiba-tiba ada awek melambai-lambai dekat aku dan adik aku..eh aku pikir perempuan ni lambai dekat siapa pulak..toleh belakang tak de orang..dekat aku ke..haha..perasan sekejap..hoho..ni lah pengalaman aku bila ditegur oleh perempuan..hehe..sekadar berkongsi..

NEVER SAY NEVER..peace!!

10 comments:

Sepi tanpa mimpi said...

barang panaslah tu? hahaha

Anisa Hang Tuah said...

wah wah
diusya awek

Syafiq Rosli said...

sepi tanpa mimpi..haha panas ape lak..

anisa..hehe tuh la..malu

mOoN said...

jejaka pemalu ni...
comel..:)

bayi beriman said...

kita kalau di sapa perempuan , confirm2 lahh kite rileks ,
tapi kalau lelaki yg tk dkenali sape ..
hee~
sumpah maku tambah konfiuss ...
btw ,
youu selalu tgk wyg kat bkt tinggi ?
stay mane ?

lai2 , singgah blog kite jap

http://bayiberiman.blogspot.com/2010/12/kenapa-perempuan-cantik-selalu-dapat.html

daya | yuya said...

woahhh . tu tandenye jejaka market neyy . mesti ensem . tu yg org rebot tuu , haha

Citarasa Rinduan said...

ehem-ehem....

sah cute...ramai yang suka shafiq..hehehe

Sepatu Hijau said...

salammm


hurm....hehehe

Syafiq Rosli said...

moon..mst la..hehe

daya..haha mn ade lor..bese2 je kot..

citarasa rinduan..hehe sis mn ade lor..pndi2 je eh

sepatu hijau..hehe glak eh

♥chubbycekelat ♥ said...

pemalu rupenye.
pes tyme jumpe penyamun miang yg pemalu.
hahaha xD