Sunday, December 19, 2010

Alhamdulillah Hajat Termakbul

Malam ni merupakan malam paling bertuah buat aku..sebelum ni aku ada cakap dekat korang aku nak capai 500 followers sebelum tahun baru..nak tengok boleh klik ni..tetapi keajaiban telah berlaku..dengan usaha gigih aku lakukan..siang malam berblogging akhirnya malam ni bertarikh 19/12/2010..followers aku sudah mencecah 504 orang..aku bersyukur tak terhingga..tanpa sokongan daripada korang semua..belum tentu aku dapat kecapi followers seramai ini..

Hehe..lepas ni boleh target lagikan..hehe..mungkin lepas ni..dalam 1000 orang ke..hehe..wah tamak pulak aku ni kan..takpe-takpe usaha tangga kejayaan.." DI SITU ADA BLOGWALKING, DI SITU ADA FOLLOWERS "..hehe..betul kan..itu saja dari aku..teruskan berblogging..

NEVER SAY NEVER..peace!!

16 comments:

Rozuan Ismail said...

tahniah ye..target wan..hujung tahun ni 300 follower..sekarang ni 274 org..harap2 dpt la ye

9w2ury said...

TAHNIAH!!!
Moga terus maju jaya dan dpt kumpul follower bnyk2...

azrinrahim said...

good luck bro..sempoi jer .. usaha meemang tngga kejayaan..ayie ikot formla bro..wakaka

micky eyqa said...

tahniah!!

Anisa Hang Tuah said...

:)

fifymeow said...

tahniah :)

Syafiq Rosli said...

rozuan..mmg tidak mustahil la..boleh je..keep it up ya

9w2ury..thank ya

azrin..yeah..smgt2..)

micky eyqa..thank a lot

anisa..:)

Syafiq Rosli said...

fify..thank yaw

Farah Hanim said...

congrats ! :D

Syafiq Rosli said...

farah..thank

::NelyLeyana:: said...

terima kasih sbb follow blog aku gak

Si KecHiK BerKaCa MaTa said...

wahh...ramai dah tu.... ;)
tahniah ye..

nama.aku.lynn said...

TAHNIAHH BUAT ANDA!=)

AISYA humaira said...

*tergamam* erk

*teruja* wahhhhhhhhhhhhh

syafiq! gile kencang u dapat followers ! tahniah2!

Nuruasmat said...

tahniah
sangtt kagum dengan kamoo
mcm semangat pahlawan Hang Tuah
^_^

Syafiq Rosli said...

nely..bila orang polo blog aku..aku akan polo balik

si kechik..thank eh..:)

lynn..terima kasih ye

aisya..u pun ape kurgnye..

nuruasmat..hehe thank