Tuesday, December 14, 2010

Dapat 500 Followers Sebelum Tahun Baru

Blog oh blog..mampu tak kau nak dapat 500 followers ni..aku tak paksa kau tau..huhu..aku sekarang ni sedang memasang impian sama ada boleh ke aku capai 500 followers sebelum tahun baru ni..aku sengaja cabar diri aku supaya aku lebih bersemangat dalam blogging..huhu..bukan senang nak senang..bukan susah nak susah..haa ayat konfius jugak ayat aku di situ tetapi maksudnya agak mendalam..

Sebab apa aku cabar diri aku..mahu tak teruja tengok blog orang lain sudah mencecah beribu2 beb..aku ni ciput je..hehe..kalau hendak dipikirkan balik macam mustahil kan..namun itu tidak menghalang aku sama sekali..tiada apa yang mustahil di dunia ini..kita yang buat dia..So, kita yang control blog..bukan blog yang control kita..betul kan?

Seandainya hajat aku tak tercapai tidak bermakna aku terhenti di separuh jalan..aku masih meneruskannya..setakat ni followers aku sudah mencecah 361..alhamdulillah..itu pun da cukup banyak buat aku..Ayuh..sama2 kita blogging..NEVER SAY NEVER..peace!!

10 comments:

Gen2Merah said...

gud lak bro... saya pun dah cuba yang terbaik.. tapi followers saya tetap masi belum cecah 200 lagi... hahaha

be de best.. kagum dengan semangat itu..

Mar said...

gud luck,..
moga tercapai impian,.
insyallah

Siti Safiyyah said...

pergh ini kalau awak boleh dapat 500 follower dlm masa tak kurang dr sebulan je lg ni mmg saya tabik springgg ah! sebab saya dulu sebulan boleh dapat 100follower..sume atas usaha kita..kan kan? gudluck ok? :)

Ainismaira said...

rajin2 la blgwalking.. insyaAllah dpt tu :) gdluck..

nur dhiya' aida said...

gud luck!!! all the best!!
chaiyok2
ajaaja fighty :)

Syafiq Rosli said...

gen2merah..thank bro..kita sm2 bersmgt..

mar..thank a lot ya

saffiyah..huhu..usaha kita la pntg kn..:)

ainismaira..thank eh..okeh i will

nurdhiya..yeah thank bg sokongan..

Gen2Merah said...

wahhh... tahniah bro... tercapai jugak impian mu ya... dah 451 followers. Hamoir lagi nak cecah 500... cepatnyaa... luar biasa hebat2..
bagi lah petua nak dapatkan followers ni.. hehhe

Syafiq Rosli said...

gen2merah..haha aku nnt aku wat entri tuk ko..

Nazim Nasri said...

blog sy baru ada 300 lebey je :((

Syafiq Rosli said...

nazim..takpe..usaha lebih skit dpt la..