Saturday, December 25, 2010

191 Lagi Followers AkPerlukan

Assalamualaikum..rasanya macam lama je aku tak update..hari ni memang sibuk gila lah..ke sana ke hilir aku pergi..haha..nak buat macam mana..adik-adik aku ni semua barang nak baru..maka abah dan emak aku lah mangsa keadaan..huhu..kalau nak di harapkan aku memang tak lah..hoho..

Sebelum tahun baru ni..aku macam lah nak pasang niat..tapi tak tahu lah kesampaian atau tidak..korang, aku nak target 1000 followers ni..wah nampak tamak je kan..huhu..itu je harapan aku sebelum tahun baru..tetapi jangan lupa..ada keuntungan untuk sesiapa yang join contest aku dan kacamata..hehe..tunggu..seandainya followers aku cecah 1000 sebelum tahun baru..aku akan umumkan sesuatu yang sangat menarik..haa..mesti nak tau kan..sabar ye..

Oklah kepada sesiapa yang belum join contest aku dan kacamata..boleh klik sini..
link jangan tinggalkan di sini eh..tinggal di entri asal..

NEVER SAY NEVER..peace!!

17 comments:

:Cikgu Akim: said...

syafiq!!target kita sama..harap2 sempat la capai 1000 orng kan2..takpe2.. tlong promote blog ni!!!!!sambil join contest..lalalallala

Anisa Hang Tuah said...

fuyo..

Syafiq Rosli said...

cikgu akim..hoho..yerp2..harap2 la kan..skunk ni xsempat nk BW la..

anisa..xjoin ke contest..:)

AfiQ said...

waaa... jouh lg perjalan sy nk same level ngan korang.. huhuhuhu..

mia.lia said...

bru 500 nak 1000...wuuu..jeles..hehe

Syafiq Rosli said...

afiq..xpe bro pelahan2..usaha kita yg penting

Syafiq Rosli said...

mia lia..huhu xpe jgn putus asa eh

Siti Safiyyah said...

perghh aritu target 500 ni 1000 lak..terbaik ah! gudluck k? :)

cikgu ainura said...

wah..lgi sikit jek tue.. mesti leh capai punyer.. cayok2...

Syafiq Rosli said...

siti saffiyah..huhu keazaman kita yg pntg..thank ya

cikguainura..hehe thank ya

nuR izyan said...

woa!!sikit lg je nk 1000 tu..
cayok2!!fighting!!huhu :)

Syafiq Rosli said...

nur izyan..hehe..thank eh

SyedMuzzamir said...

wah;best nya bro. aku perlukan 8ratus lagi kalau nak sama impian dengan ko. hehehe.

lynn angel said...

1000? mungkin sy akan capai dalam mimpi saya.. hehe.. all the best for u k!!! :)

Syafiq Rosli said...

syedmuzammir..xpe jangan mengalah ok.

lynn angel..tiada yg mstahil tau

husniah zaimah said...

derma sikit kt aku.haha

Syafiq Rosli said...

husniah..amik la..klu da bleh derma aku derma dah..haha