Sunday, July 29, 2012

Perempuan Bibir Tebal atau Perempuan Bibir Nipis

Dalam memilih pasangan..sesetengah lelaki sangat cerewet untuk memilih pasangan hidupnya..kadang kala ada kalangan daripada kita lebih mengutamakan rupa dariapa peribahasa dan juga agama..sekadar untuk berkongsi..pada hari ini apa yang aku nampak..ada segilintir kaum wanita suka memiliki bibir yang tebal..Mereka berkata bibir tebal ini akan menampakkan mereka kelihatan lebih seksi..


Bila aku tengok balik ada benarnya..lagi-lagi wanita yang memiliki bibir tebal dan berwarna pink..memang terpukau bila melihatnya..tapi orang cakap..jangan pandang pada paras rupa..lain pula wanita yang memiliki bibir yang nipis..aku jarang nampak wanita yang ada bibir nipis..yela itu semua ciptaan dari NYA..


Sebagai manusia..kita seharusnya bersyukur dengan apa yang ada..tak kira lah bibir tebal atau nipis..tapi orang kata yang tebal adalah "good kisser"..tapi tak pasti lah sejauh mana kebenaran itu..sebab aku belum lagi berkahwin..untuk tahu jawapannya sila tanya pada yang sudah berkahwin..kalau lihat gambar di bawah ni..nampak menggodakan perempuan bibir tebal..



Source: google


mood: perempuan bibir tebal..

10 comments:

master jedi said...

this is not worth reading

::FAIZ:: said...

(tgu jodoh dr Allah je la....)

Edy Fee said...

haha bg aku.yang penting berbibir dan sedap mata memandang

Anonymous said...

bibir besar lagi best, blowjob best. Kolom lagi laju dan sedap. haha kau tengah gersang eh? melancaplah!

♥ Cik Zack ♥ said...

hohoho batal pose ni. bahaya2. hehehe :D

Razil Tahir said...

Bibir tebal!!! XD

nizatus syahida said...

bibir tebal selalunye akan dikaitkan dengan seksi..tp bibir nipis pon ape kurangnye kan..hehe

"nice blog,BLOGWALKING"

Nurfarahana A.Aziz said...

siap laa ada mood perempuan bibir tebal..errrr

Ikhmal Yusoff said...

bibir nipis la bro!

sha my heart said...

yg penting baik