Tuesday, March 6, 2012

10 Blogger Lelaki Super Hensem Di Malaysia























1. Ben Ashaari – www.benashaari.com












2. Eqbal Zack – www.eqbalzack.com



















3. Syafiq Rosli – mohdsyafiqrosli.blogspot.com




























4. Bro Framestone – www.broframestone.com
















5. Ujang – azfar9897.blogspot.com



















6. Amal Espraza – www.thegarang.com























7. Darkbatman – darkbatman.com














8. Iqbal Hakimi – iqbalhakimi.com



















9. Nizarazu - nizarazu.com



















10. Nizam Ijam – nizamijam.com


Wah tak sangka aku tersenarai..hehe..ini bukan aku yang buat..tetapi seorang blogger yang aku dah kenal lama juga..iaitu Ammar..terima kasih tak terhingga buat ammar..aku rasa ramai lagi hensem..hehe..chow..


mood: malu-malu kucing

14 comments:

[k]o{q}i[n] said...

untunglah... ensem... retiss sgt :p

Adam Haiqal said...

ramai lagi blogger lelaki yg hensem kacak bergaya *sambil betul2 baju..*

misznanarizal said...

ekkk???mn budak lelaki sebelah pintu? =)

nurdani said...

semua macho2. ehem2. haha

Amira Anorah said...

untungla hensem. bukan senang laki nak puji laki lain hensem.

Shiema Sufian said...

patutlah ramai follower, handsome rupanya (:

eqbalzack said...

skrg dah gebu syafiq. hehe

Nizam Ijam said...

zalim giler amar..haha malu beb aku

zikeryhassan said...

Untunglaaa hensem kan

APi said...

kalau aku keluarkan gambar aku, aku rasa boleh tapau la dua tiga orang tu..
kekeke

Kak Amy said...

auwww kacak2 sungguh blogger ni ye ahaks..

Anonymous said...

tahniah laa , haha

Fuhpixel said...

memang hensem.. kalau comel.. g la blog saya :p

puji diri sendiri.. *__*

Anonymous said...

untung laa .. tahniah :))