Tuesday, January 3, 2012

Klip Video Pendam - Shahir(Gadis Di Dalam Lagu Ini Menyerupai Selena Gomez)


Lagu Pendam dinyanyikan oleh penyanyi yang lahir dari satu rancangan realiti iaitu Shahir..bagi aku Shahir mempunyai suaranya yang tersendiri..lagu ini sedap didengar dan jalan penceritaan di dalam klio video sungguh menyayat hati..tapi bukan lah aku nak cakap pasal lagu ni..

Cuba perhatikan gadis atau perempuan yang berlakon di dalam klip video ini..rupanya tidak lari daripada Selena Gomez..cantik..rambutnya yang panjang pasti membuatkan sang jejaka tertawan..aku tak tahu nama perempuan di dalam klip video ni..kalau aku tahu aku dah cari biodatanya untuk diperkenalkan..hehe..apa-apa pun layan lagu Shahir dulu..chow




6 comments:

cik najihah said...

comel pulak aku tengok pompuan tu huhu

Lizzie Yasmin said...

Ada ke? rambut dia jer kot.. hehehe

liya alia said...

comey comey. tapi bentuk muka ja sama dengan selena gomez. selena gomez lagi comey sikit lagi. heeeeeee

Rozuan Ismail said...

mesti mix gadis tuh

asyraf photophobia said...

FOLLOW me back ok :)

ainol akasyah said...

SR ..tu finie don lerrr .. akak si fimie don tu hehehehe .. oleh kerana sy dah bg jawapan yang tepat lg sahih hehe mari ramai2 singgah blog sy wakakaka :)