Friday, December 16, 2011

Perkahwinan Gay - Ariff Alfian


Sumber lain-lain



What the hell of that married!! Serius aku rasa menyampah tengok gambar di atas..aku rasa dunia memamg betul-betul dah nak akhir zaman..aku rasa sangat malu menjadi seorang lelaki..bila si Ariff ni menjatuhkan kaum maruahnya sendiri..kalau lelaki sahaja tak apa..yang penting dia adalah Muslim..apalah nak jadi..nak kata tak berpelajaran..pelajar terbaik Malaysia..tapi bila belajar di oversea..lain pulak jadinya..

Aku bukan kesian dekat dia..tapi kaum keluarganya yang menanggung malu..Ariff seolah-olah tidak menunjukkan rasa bersalah..tadi aku terbaca di Metro..golongan gay di Malaysia lebih kurang 30,000 orang..ini adalah jumlah yang sangat besar..aku bimbang golongan ini semakin membiak dan terus tersebar..kalau lah Malaysia ni tiada undang-undang sudah tentu perkara sebigini berlaku di negara kita..

Apapun aku berharap semoga dia kembali ke pangkal jalan..

mood: tak boleh terima

24 comments:

Nuar El-Ummar said...

mntak jauh la prkra cmni brlku pd klurga kita..~nauzubillah..
moge dia diberi hidayah & cpt2 bertaubat...

myravea said...

Baru je buat entry pasal gay :')

Mohd Khairi Khadzir said...

hurmmm... yg baik kite ikut, yg xbaik jgn ikut.. trserah pd individu tu sndiri mcm mane nk nilai... (^___^)

**smart jgk maju melayu tu ngan songket gold.. bajet nk promosikan la, pdhal die dh buat silap yg sgt besar!

jamilah izzati said...

lawat sini,,btw,,follow ur blog^^

cik ija said...

boleh percaya ke nie??semua blogger da post pasal nie..
*terfikir mcm mana dorang boleh jatuh cinta!!!

♛ QueAfify ♛ said...

Doakan yang terbaik untuk dia je la yang kite mampu :)

Cik Zara Hannan said...

Moga dia sempat berubah dan bertaubat. sama-samalah kita doakan.

Aqilah Kamarudin said...

tak boleh terima jugak!

Eza Elhanis said...

Budak ni dulu bijak , jadi tokoh pelajar kalau tak silap . Uhuu tapi alih-alih jadi macam ni . Haih , apa pun kita hanya boleh doakan agar dia bertaubat .

hazanis said...

kesian mak bapak dia...:(

dunia akhir zaman...humm

asyraf ahmad said...

shiiiitttt!!!!!!
done..


to my blog - Acapsuur (>,<)

ZiErWa zAiNaL said...

dunia diambang kehancuran skrg ni..aduhai..lelaki dah la mkin sikit..yg sikit ni pulak lak dah jd gay...huhu...moga dia sempat bertaubat..Amin..

Eja Razif said...

Patotlah banyak perempuan single...sebab lelaki dah tak da hati dekat kelembutan dan kecantikan seorang perempuan..

ahsfantasy24 said...

Harap-harap dia kembali ke jalan
yang sebetulnya, kesian kat keluarga
di kampung..


Latest Post:
1. Rasanya lebih baik kalau kau hilang tanpa aku sedar.
2. There's always a little.

ytekecik said...

Ya Allah..
tanda2 kte dh ujung dunia.. Ya Allah tumjukan kuasa Mu pada mereka yang sesat..

Syamimi Nazifa said...

gila betol , haishh .

Rtp Farra Arisha said...

nauzubillahminzalik..ya ampun..teganya..:'((

Miraro said...

Malam tadi kecoh satu rumah dengan kak senior tengok && baca pasal ni. ape nak jadi lahhh!

fenny Khannazy said...

nauzubillaminzalik....

Halimatun Sa'adiah said...

rmai lg pompuan kt dunia ni la..
masyaallah..

Amanina said...

erkk apa nk jd dgn mamat tu..ish2

Terbang Bersamaku said...

mcm tak percaya..
hurm..ape yg sy boleh kata ialah semoga dia kembali ke pangkal jalan dan bertaubat sebelum terlambat..

amiena said...

moga kembli ke pangkal jalan hendaknye

Kaki Wayang said...

Thanks for giving my blog CREDIT..


anda perlu ke sini sekali lagi bagi mendapatkan full kronologi kehidupan..Ariff Alfian Rosli ini..

http://informations-the.blogspot.com/2011/12/edisi-sentap-video-illustrasi.html