Saturday, December 17, 2011

Bilangan Wanita Andartu Semakin Meningkat


Gambar di atas tiada kaitan dengan mana-mana perempuan pun..Lihatlah di sekeliling kita..dunia semakin lama semakin pelik..manusia berpasangan sesama jenis..perbuatan itu adalah diharamkan oleh Islam..apa yang aku cuba sampaikan..bilangan kaum lelaki sangat kurang di mana-mana tempat pun..lebih-lebih lagi di tempat belajar..kita dapat lihat majoriti adalah kaum perempuan akan mempelopori institusi pengajian tinggi..lelaki hanya berada di pusat serenti..Ini bukan rekaan semata-mata tapi ini adalah realiti..

Kalau difikirkan balik..bilangan homoseksual ataupun dipanggil gay semakin hari semakin meningkat..aku musykil macam mana mereka boleh jadi sebegini..adakah cintanya ditolak?? kecewa dengan diri sendiri?? bermacam-macam bermain di fikiran aku..kesian wanita di luar sana yang memerlukan seorang lelaki untuk membimbingnya..kasihanilah mereka..inilah yang menyebabkan perempuan andartu semakin bertambah bilangannya..kadang-kadang kita tengok macam dah kahwin tapi pada hakikatnya mereka masih bujang..

Jadi lelaki di luar sana yang terumbang-ambing dengan hubungan homoseksualnya..silalah kembali kepada kerajaan normal..aku harap pihak kerajaan ambil serius tentang ini..

mood: harapkan perubahan


13 comments:

ahsfantasy24 said...

Sama-sama doakan, semoga keadaan
kembali normal. Agama sebagai landasan ~

Latest Post:
1. Lupakan cinta lama. Kau boleh?
2. Rasanya lebih baik kalau kau hilang tanpa aku sedar.

MiSz fiFiEyQa said...

Huhu....sy taknak jadi andartu!!! =.="

My MiRa said...

mintak jauh dr jd andartu

❤ eyeme ❤ said...

semakin bahaya bila kita bandingkan pulak nisbah lelaki dan pompuan..ye dakk??

Azura Mendezz said...

Cik Mendezz sendiri ramai kwn gay..
walhal..kalo mereka2 ini lelaki sejati..dh pakej dah..
keje bagus..good looking..very gentlemen..
malangya gay!!Duhh~~

ANA D said...

masalahnye kat u pun lelaki gay ramai jugak

Rozuan Ismail said...

kerjaan buat aktiviti macam, pon.kalau sikap individu tak berubah,sama je kesan dia

Halimatun Sa'adiah said...

ouhh...sy sgt takot kpd gelaran "andartu" mintak dijauhi..

kpd lelaki gay berubah la anda, kaum wanita rmai yg menantikn anda..

Alieza Dayasari said...

Hmmm.... Gay tu mmg kena amek serius. Include lah hbgn wanita n wanita pn..

Singgah sini jap.

myra abdullah said...

ape nk buat if dah nasib.
yg pnting kene usahe..
isu homeseksual ini mmg kesudah takde sudah-sudahnye..
tepuk dada tnye selera.
=)

cikpia said...

aku pun dah nak masuk 30 tahun tak kawen g.... adakah aku terkena kesan gejala gay.....??? oh tidak!!!

Anonymous said...

statistik perempuan andartu ada x?

Anonymous said...

tengah menari wanita tp x ada siapa yg nk..nama sy erwan..ni no sy 0173053957...tp sy ni x lah brapa hensem tp baik ati....