Friday, August 26, 2011

Pembelian Queen Park Rangers Memberi Ruang Pada Pemain Bola Sepak Malaysia



Source: Google

Pembelian yang dilakukan ke atas Queen Park Rangers oleh Tan Sri Tony Fernandes merupakan satu pembelian yang berbaloi..Ini kerana walaupun QPR merupakan sebuah kelab yang baru menyertai Liga Perdana Inggeris tapi tidak bermakna mereka tidak mampu menggugat pasukan lain..namun begitu, ini merupakan peluang keemasaan pemain bola sepak Malaysia untuk menyertai QPR..Pemain2 yang aku harapkan dapat menyertai QPR ialah: 


Khairul Fahmi Che Mat
Penjaga Gol

Safee Sali
Penyerang

Safiq Rahim
Pemain Tengah

Mereka bertiga mempunyai kelebihan tersendiri..lihatlah dalam setiap perlawanan mereka pasti mempamerkan aksi yang cukup memberangsangkan..aku yakin suatu hari nanti..impian pemain tempatan kita untuk beraksi di Liga Perdana Inggeris pasti tercapai..mungkin mereka boleh mengambil strategi2 pasukan luar untuk diserapkan ke Pasukan Malaysia..jangan padamkan semangat untuk sokong PASUKAN HARIMAU MALAYA!!

mood: cintakan negara

8 comments:

sYafIk-wAy said...

laaa letak muka abang kita lak . hahaha . SR , SW .

adrinaqamarina said...

dah agak dah, memang tiga tiga orang ni yang akan dapat. yeay!


hehe.


SR <3

Eazy Izzuddin said...

go harimau Malaya!
xD

FaKArePa!n said...

nak main,kna pndai bodek tony la..hehe

nazirah said...

huhu betul tu .. berjuanglah yeah hehe.. harimau malaya is the best yeahh :)

KAMIHIDUP said...

KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

ain dzaya said...

khairul fahmiii....ftttttt!!!!!!!

noornazuha said...

Dunia Bola sepak kita semakin berkembang..doa kan supaya mereka dpt menimba pengalaman trainning kat sana kan..manatau lekat trus ke..hehe