Wednesday, August 24, 2011

Masih Relevankah Spontaneous Thursday??

Hari demi hari bilangan blogger bertambah..pelbagai idea dan info2 terkini disampaikan dengan cara tersendiri..ada yang merasakan Spontaneous Thursday yang dicipta seperti blogger yang kehabisan idea..bagi aku dalam dunia blogging kita harus pelbagaikan bak kata lain mewarnainya dengan segmen2, contest, dan banyak lagi..itu semua bergantung kepada diri sendiri..tidak perlu membabitkan orang lain..

Pastinya blogger2 terdiri daripada pelbagai peringkat umur..jadi, tak ada masalahnya kita membuat pelbagai cara untuk meriahkan lagi dunia blogging..andai kata mereka yang tidak suka dengan segmen, contest, WW dan ST..aku harap korang bawalah hala tuju korang tidak perlu nak menghentam sana ini..blog adalah tempat bebas untuk bersuara..benda2 ini semua bukan bermakna aku dan yang lain kehabisan idea..tidak sama sekali..cuma mencari kelainan saja..korang harus faham itu..


Andai kata tidak relevan, kenapa masih ramai yang mengikutinya..come on lah..kita blogger sepatutnya harus menyokong antara satu sama lain..tegur kalau salah..tapi biarlah dengan cara yang betul..aku bersyukur sangat kepada blogger yang telah menyertai ST ni..terima tidak terhingga kepada anda semua..harap dapat meneruskan lagi kemeriahan ST..biarkan ia terus berkembang..abaikan anasir2 luar..selamat berblogging dengan ikhlas..

mood: tak cukup tidur




10 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. relaks2 sudey...memang susah nak wat sume orang puas hati ngan kita kn :)

Qaseh Dalia said...

manusia sering mengondem tanpa memebentangkan idea ..
segmen pun diorg nak kondem , spontan ni pun nak kondem ..haiyaaa

Dayang Deno said...

ya,, setuju...:)

Unknown said...

bnda ni sume trpulang pada blogger bnrnye..klo xmnt jgn bc..dr kutuk2 kan..mybe org rs tak releven sbb bila sume buat bnda yg sme srentak, nt time blogwalking sume dok pakat wat bnda yg sme..mndatangkn bosan pd pmbaca..tp mcm kte kata td..ikut individu la..

Unknown said...

ST terbaek.. sempoi je tgk :)
selamat hari khamis :D

sYafIk-wAy said...

solat malam ke bang ? hehehehe

Fatin Aliyya said...

agree.betol, kalo nk tros maintian, kenalah kreatif, salah satu daya penarik utk tros aktif berblogging.

nazirah said...

betul tu .. pedulikkan la ape org kate.. bknnye pkse pun nak buat ST tu tiap2 kames dan bukannye paksa pun kene buat WW tu tiap ari rabu huhu.. sme la tak ckp tido gak ni ngee

Rtp Farra Arisha said...

if anybody doesn't satisfied each other, better get coomunicate very well..u're so right!!
most of the bloggers pasti mempunyai 1001 akal + idea untuk mencipta apa saja related to blog..so, gunakan kepintaran masing2 dalam blogging..:)

yunZatie said...

betul sangat lah tu