Wednesday, June 1, 2011

My Secret Wish from Almari Si Pari-Pari


Alahai..lama rasanya aku tak join contest kan..ini adalah invitation daripada penganjur sendiri..aku tanpa segan silu..join..hehe..nak join..mari klik sini..


Okeh..dalam contest ini..kita perlu nyatakan minyak wangi kesukaan kita..ini lah minyak wangi yang paling mahal yang pernah aku guna..maklum lah..ini je yang termampu..hehe..masa student ni mana lah ada duit sangat kan..

Dah tentu lah DESIRE BLUE menjadi pilihan aku..sebab apa??

  • Baunya membuatkan aku terlena..setelah memakainya ramai perempuan tergoda..hehe..tipu je..yang tak tipu..baunya sangat sedap..tak keras..lembut je..
  • Warnanya yang menarik..lembut je apabila dipandang..
  • Rupa bentuk botolnye yang unik..
Jadi memang tak rugi lah kalau memilih DESIRE BLUE sebagai pewangi kita di mana kita berada pun..pasti ceria dengannya..cewah..aku dah macam promote ni..okeh..chow
mood: blog aku baru ok..kalau aku tak terjah balik..sori sangat2..lepas ni aku akan keep in touch..




11 comments:

BeloG MTT said...

Gudluck !:)

Unknown said...

ayie xpernah pkai perfume tu..hehe ayie biase pky yang forum punye..serius lembut lg kot..hehe btw, semoga berjaya ye untuk contest ini

Almari Si Pari-Pari said...

i pun suka scent by dunill desire blue ni.. tp ada org ckp, dunhill london lagi best.. tp i tak pernah bau la.. setakat ni, perfume dunhill desire blue ni paling seksi lah.. lepas tu, perfume miami and vegas by playboy :p

tq for joining! :D

SN said...

aiyoo , taktau le perfume ape mimiey suke , em ..

Ceiler Mun said...

desire blue memang wangi.. suka gak pakai minyak wangi ni..

eh.. bukan2.. suka gak kalau lelaki pakai minyak wangi ni.. heheh!!~

Unknown said...

gudluck la yo ! =)

Qaseh Dalia said...

seb bek tak pakai axe haha.. eh axe tu deodoran .. tak kesah lah ..desire blue? suka bau minyak wangi dunhill ! tergoda

Ummu Khaulah Hasan said...

selamat menge LUCK kan diri ;)

eZmALiZa said...

SR masuk contest? hahaha :D goodluck ye SR...kalo xdpt perfume tu, beli aje laaaa... :D

Raden said...

kalo menang nti kite share adiah eh

Rtp Farra Arisha said...

oh best of luck. desrie blue tu mmg bauu dia kawww2 takk?