Monday, May 2, 2011

Apabila Perkahwinan Bertukar Menjadi Dating


Gambar ni credit kepada Atiq Salleh

Alahai terselit aku jugak dekat sana..syok wo..tengok muka Ujang macam nak terkam Yana dah..haha..rilek lah Jang..memang dah sah milik kau..Aku doakan semoga korang berkekalan ok..dah dapat baby..letak nama SYAFIQ..confirm hensem macam aku..bukan mamat baju belang tuh..haha..


Credit to Kyerull Fresco

Haha..agak2 korang kenal tak blogger ni.. bila buatvlog je mesti..Hye korunk!!..huhu..tuh dia Cik Epal..aku segan2 silu sikit..tapi aku tak tipu perkahwinan ni..memang meriah tuh..dah mengalahkan kita orang jadi orang sebelah..huhu..

entri2 lain:




Apa2 pun..korang boleh tengok aku makan ICEROOM dengan Cik Epal..di entri dia..--->sini

mood: besok exam ma!!

19 comments:

FiQx said...

woi SR! untung ler haha

DiriKu said...

happening! :)

goodluck!

athirah said...

sentap xde gambar aku.. hahaha

akmalhilmi said...

pembetulan please
not she
but other she oke :)
shara si gadis bunga pye trademark
hehehe

aslann said...

pheww~~ artis sumee~

forever love said...

die memang ta saba.. hahaha

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wei syafiq.. ko bile lak nak kawen ha... :)

tia said...

ececececececeeeeeittt!
okbai!

~Kirin Selama Perak~ said...

da la gambar aku takda.
backlink pon takda.
hmmm~

~...AmALinA....~ said...

untung laaaa keh3

iniialahaku said...

ah...knpa aku tak tau pon pasal ni???klu tak untung2 mkn pri..hahaha

shah-kayrul said...

tak sabar betul ujang nie....hehehehe

yayang said...

wah!shafiq...kemain lagi...cik epal pun kamu sebat angkut g wedding ujang n yana...hahahahaha~~~sweet..mmg nsem!!

Misshy Innz said...

makan ICEROOM atau makan KAT ICEROOM ? ;D

Encik Suami said...

x dpt pegi..dpt tgk gmbr pun jadilah.
Thanks ye SR sbb share gmbr nie.

jemput terjah new entry

1) (>.<)Sampai Hati Yu Tinggalkan Ai(>.<)

::FAIZ FARISH:: said...

akupun nak tanya benda sama ngan Taifiq

Scarlett O'Hara said...

Cik Epal dah nampak macam pengantin dah!

rara pinkmafia said...

fuyohhhhhh~ mst best.makan best x?

nazirulhazwan~ said...

aku rase lagi ramai mak ayah nak anak muke cm aku kot dari ko.hahaha