Friday, April 1, 2011

Kenapa Lah Wujud Anon Ni

Setiap manusia pasti ada kelemahannya..yela kita sebagai insan yang sering leka tak lari daripada melakukan kesilapan..Aku pun seperti manusia lain..buat masa ni..aku tidak kena serang dengan mana2 anon lagi..

Aku tengok blogger2 lain..kena serang bagai nak gila kot..bukan tidak boleh menegur..boleh..tapi biarlah dengan cara yang berpatutan..cuba bayangkan kalau mereka yang suka tegur tuh di tegur oleh orang lain dengan cara yang kasar..haa..confirm melenting kan..mula lah keluar @#@%$@..paham2 sendiri lah kan..

Tetapi kalau kita kena serang pun..kita harus kuat ye..kita ambil kata2 anon tuh sebagai pembakar semangat kita..teruskan berblogging ok!!

Tapi ingat..kita ada anon yang baik..hehe


mood: ready to hike

12 comments:

MAKCEK bukan NENEK said...

sy anon yang baik jugak .
heheh

SayaAnonymous said...

hai, saya anonymous =)

MR. SYAH said...

betul tu.. tapi siapa yg kena serang tu relax jelah.. mungkin ada sesuatu yg ingin disampaikan ataupun anggap saja perbuatan org tidak matang..

aNis sHazLiN said...

be cool.....hehe :)

pinqy taraturuu said...

ape nak buat dengan minah mamat anon neyh,,
kite bakor jekkk,,
bio terus memancorr,
saboo jew laaa~

bantalbucuk said...

tula..kekadang anon ni pembakar semangat..tapi kalau kena dengan anon yang dengki..memang sabar jela..mintak2 dijauhkan..huhu

nuR izyan said...

tula...x sume anon tu jht..ade tu mybe nak nasihatkan kite...tp kite ni mybe yg anggap len..asik pk org tu serang kite je..chill je...huhu :)

anis madu said...

penah jugak kena serang ngan anon. redha je laa.. mula2 panas gak. tp ble pikir2 balik, bagus jugak wujud anon ni.. atleast kite sedar pe silap kite yg kite penah buat :)

puteri ain said...

yup betul tu..abaikan je anon yang nak jatuh kan orang lain ni

MyMye MyMya said...

sabar ...:D

adrinaqamarina said...

anon baik tu sume pon kenal! thehe.

anon tu jadi anon sebab takot kena marah kot. tapi dye tak tahu yang kalau dye jadi anon, lagi lah rasa nak marah sebab tak tahu sape

bedpet said...

saye tak suka anon mulut jahat -.-'