Saturday, March 26, 2011

Tengok Apa Sudah Jadi??

Semalam..aku pergi lah lepak dengan member aku dekat Uptown S.alam..member aku ni dah lama sangat nak jumpa aku..hari2 ajak aku datang Ampang..haish..sibuk lah bro..nak buat macam mana..kalau boleh aku pun nak lepak dengan kau..tapi hari semalam menemukan kami..hoho..segalanya berjalan lancar..aku ingat member aku ni..datang berseorangan?? rupa2 nya berempat..Yang paling aku tak sangka ada blogger jugak tuh..

Tapi yang anehnya aku pandanglah yang blogger ni..terkedip2 jugak mata aku..aku mengambil 100% fokus..tilik punya tilik..lah dia pernah masuk contest aku lah..aduh malu sekejap aku dekat situ..siapa sangka pertemuan aku dengan member aku..menjadi satu perjumpaan dengan blogger jugak..haha..tapi yang kesiannya member aku takde blog..huhu..aku punya lah pancing suruh dia buat blog..hehe..

Itulah seperti orang cakap..dunia ni kecil je..mana tahu lepas ni aku terserempak dengan korang pulak kan..jangan segan2 ye nak tegur aku..macam mana aku di dalam blog..begitu lah aku di luar..


Mahu tahu aku jumpa siapa..--->sini

mood: lepaking

5 comments:

Tasha said...

seronoknya....I pun teringin nk jumpa kawan2 blogger I

misSbLurRy said...

dunia nie kecik je...
pusing2 jumpa situ jugak

SiS NaD said...

DooNi Ni KeCiK Je iNCHiK SYaFiQ... (^_____^)V

Anonymous said...

hahahaa.oitt SR..MS mau dtg lg lpk tmpt ko..kali ni MS mau beli brg di uptown tuh.,nmpk mcm laaa menarik bende neh.sbb susah nk jmpe tmpt len.so ape lg SR sediakn duit time ak dtg sane nt.yaaa.hahahahaa

Bella Bell said...

ni rasa nk lepak ngn SR ni..huhuu