Thursday, March 10, 2011

JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI !




  • Sila jelaskan kenapa anda berblog ?
Aku berblogging bukan kerana nama..aku berblogging disebabkan aku suka berkongsi dan meluahkan apa yang aku rasa..yelah bukan semua orang boleh menerima apa yang kita cerita..jadi blog akan menjadi salah satu platform untuk aku menceritakannya..Di samping itu (wah ayat sastera kot)haha..cakap siapa yang tak suka duit ni..confirm-confirm aku suka..orang gila pun nak duit lol..walaupun wang bukan segala-galanya..nak beli cekedes guna wang jugak kan..haish..apa aku ngarut dah..aku tak menafikan..dunia blogging penuh dengan fantasi..dan juga info-info yang menarik dan pelbagai cara penceritaan yang di sampaikan oleh blogger yang boleh kita lihat..huhu..kalau tak percaya..korang boleh lihat sendiri..blog lucas Ujang..blog ala-ala nogori Suratan dan Kebetulan..hehe..harap-harap diorang tak nampak..haha..kang bangga lak..
  • Blog wanita yang anda suka baca

Kalau nak diikutkan banyak blog lagi..tetapi yang ni selalu aku masuk..hehe..jangan marah haa..:)

  • Beri pendapat anda .. Kenapakah blogger lelaki lebih kreatif dan blog lelaki lebih mudah dapat perhatian dari blog wanita ?
Pendapat aku mudah je..mungkin lelaki telah dikurniakan 9 akal 1 nafsu tetapi wanita diberikan 1 akal 9 nafsu..jadi bagi lelaki apa yang mereka lihat..mereka akan jadi cepat belajar tanpa memerlukan tunjuk ajar..itu cuma pendapat aku lah..huhu..kaum wanita jangan mara ye..hehe mereka jugak pandai dalam segala bidang..huhu..Kalau dari segi pemerhatian tuh..aku tak tau lah..kadang manusia ni suka melihat sesuatu yang sedap mata memandang..huhu..mungkin jugak gaya penulisan blogger lelaki adalah lebih relaks dan jugak tidak beremosi..aku yakin..kalau kita ikhlas berblogging..sudah tentu orang suka dengan blog kita..rasa-rasanya itu je lah..nanti melarat-larat pulak..chow..nak join klik sini..

mood: berbunga

NEVER SAY NEVER..peace!!

14 comments:

~CiK TiNieY~ said...

sekarang dah terlalu ramai buat blog...sampaikan dah tak tahu nak baca yang mana satu...huhu

Mohd Fitri said...

pendapat tu hati-hati nampaknya. takut dikecam? hahaha

Mohd Fitri said...

pendapat tu hati-hati nampaknya. takut dikecam? hahaha

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Teruskan blogging. Good luck :)

APi said...

suke melalui penulisan ke ape tuh?

keh keh keh..^^

Woofer Storm said...

blogger lelaki terbaik la bro..heeeee

nadiemsharmz said...

http://nadiemsharmz.blogspot.com/

jengok2 dr BA punye sgmen =)

solo molo said...

singgah dari segmen En Ben Ashaari...

Yuslia Suhana said...

hehe.. betol tu.. blogger pompuan lebih emosi..

apisv2 said...

salam,
menjelajah rakan2 blog;)

blog apisv2

Dim Benihana said...

dah terjah balik...
mood berbunga2 ye...keke

ShA + ZaM = LoVe said...

hi..
sy dtg lepak2 dari blog Abg Ben..
http://heandsheloves.blogspot.com/
>NiSha<

cik najihah said...

dtg sini jalan sambil komen..
wah panjangnye pendapat..nice2
:)

iqbalhakimi said...

haha..blog ujang blog lucas..setuju...