Thursday, March 10, 2011

Fenomena Heartbeat Melanda

Di dalam kesibukan yang melanda..kadang-kadang sempat jugak aku jenguk blog-blog korang..sekarang ni aku dapat rasakan fenomena " HEARTBEAT " sedang melanda dunia blog..yelah ramai blogger mempromosikan " HEARTBEAT "..ada yang mengatakan " HEARTBEAT " tidak mengganggu pengiklanan yang dijalankan oleh " NUFFNANG "..mungkin ada untungnya aku memasang " HEARTBEAT " ni..adalah lah jugak pendapatan tambahan aku..hehe..gue kayo!! haha dan-dan je aku ni kan..

Tengoklah macam mana..kalau terasa nak pasang " HEARTBEAT " aku akan pasang..apa-apa pun aku masih setia dengan " NUFFNANG "..andai kata " NUFFNANG " bagi permisi untuk aku menduakannya..jadi tak ada masalah untuk aku bermadu..hehe..tunggu!!

NEVER SAY NEVER..peace!!

9 comments:

liyana said...

wa pun dah madu kan nuffnang dgn heartbeat.. hehehehe

yna fazlyna said...

huhu memang sane sini heart beat.. ramai kate dah dapat banyak walaupun baru guna. tapi yna punye tak gerak2 pun.. 40sen je

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/tutorial-cinta-dengan-suami-orang.html

topimagine said...

haha.. ko kawen kn je dua2 tu.. Nuffnang & Heartbeat.. pastu ternak anak bnyak2.. :)

Citarasa Rinduan said...

shafiq--
kalau awak pasang..sure comel blog sadiwara seorang insan..

nazrul ashraff said...

heee...dah x d malware dah..bagus2..:D

btw, haha.. p yg tw psl bnd alah tu..klo klik, dapat 4 sen *erk? :P* and kalau tolg dftr kn, mcm yg cek epal buat tu. dapat 2 inggit!

tia said...

mls ah, cam semakkan blog je =.="

Hanim Mahali said...

hahaha... suka aje dia bab nak bermadu ni....

Hanim Mahali said...

hahaha... suka aje dia bab nak bermadu ni....

Ujang9897 said...

aku pun baru jer buat..