Tuesday, January 11, 2011

Kupasan Contest Aku dan Kacamata

Assalamualaikum..alhamdulillah syukur kepada tuhan..aku masih diberi peluang untuk menghembuskan nafas di bumi ciptaan-NYA..sebenarnya memang di luar jangkaan aku untuk mengadakan contest ni..yelah aku pun baru je dalam dunia blog..14 Januari 2011..genaplah 2 bulan blog aku ni..mula-mula aku ingatkan takde sambutan langsung..rupa-rupanya lain cerita jadinya..lebih daripada 300 penyertaan yang memasuki contest ni..daripada situ..kelebihannya..aku dapat mengenali blogger-blogger di samping aku dapat menambahkan lagi jumlah followers aku..lepas ni boleh la aku berblogging seperti biasa..hehe..settle dah conduct satu contest..memang nampak mudah..tapi sebenarnya..pelbagai cabaran yang datang..namun..aku tetap kuatkan semangat..huhu

Lepas ni..agak-agak contest apa pulak eh aku nak anjurkan..itu pun kalau aku murah rezeki..hehe..doa-doakan lah ye..hehe..mana tahu dapat bonus ke kan..daripada NUFFNANG..:)..ok lah itu je aku dapat tulis..mahu chow pergi kelas..see ya..

NEVER SAY NEVER..peace!!

12 comments:

asnah58 said...

aku terlepas suda... nanti nak join jga .

fyna said...

sob...sob....nk join gak....
tp~~
wat la contest lg..
:)

iqbalhakimi said...

aku terlepas siapa pemenang..huhu..

iniialahaku said...

aku mmg terlepas lama sudah..vote org pon jadila

efa said...

yeah tahniah pada pemenang abg eqbal..yeye efa kalah..hahaha...yeah lega kan dh bis pon contest tu..nasib baik dh jumpa pemenang hehehe...

sab said...

chaiyo!

adrinaqamarina said...

cepat3 nak tengok next contest pulak~

hqfizulhqkim said...

Congratz anjurkan contest ni.haha :)

tya said...

tahniah contest berjaye sangat . ramai support . congras :) pas ni na join lagi~ hehe . rm 1 0o0 o0o ? hehe

Syafiq Rosli said...

kepada semua..takpa nanti kalu rezeki ada..aku akan anjurkan..

bantalbucuk said...

wow..! agak ramai..nampaknya semakin tipis peluang untuk menang..haha..apa2 pun..congrate sebab berjaya buat contest ni.. :)

Syafiq Rosli said...

bantalbucuk..nanti cba lg ye..hehe