Tuesday, January 11, 2011

Gathering Aku Mungkin Batal

Assalamualaikum..huhu dengan dukacitanya aku membatalkan gathering aku..yelah ramai yang tak dapat join..aku aku batal je kan..tak pe..maybe bukan kali ni rezeki aku untuk bertemu dengan korang..rasa sedih tuh memang ada..walaubagaimanapun aku belum berputus asa untuk mengadakannya..Insyaallah..kalau seru dah tiba..aku akan cuba rancangkan..lagipun SAHABT BLOGGER..adakan gathering 30 Jan..maybe aku join sana..selamat berblogging..all da best!!

11 comments:

nurkaloi said...

errrr....
baru ingat nak join
huhuh

takpe takpe
next time wat
kaloi akan renang-renang ke tepian ea salah
renang-renang g gathering

jap jap 30 jan at mane
aghhhh npe kaloi tak tawu niee...
(*_*)

forever love said...

jom syafiq..jumpe kat SB gathering...hehe..kte kumpul ramai2 kat sana

Syafiq Rosli said...

nurkaloi..ni sahabat blogger buat lah..hehe

foreverlove..wokeh2..i will..hehe

sab said...

la..baru bajet nk join..

Syafiq Rosli said...

sab..xde orang lol..kte join sahabat blogger lah..

Irma A.Wahid said...

xpe2..next time plan lain k~~~~=))

Syafiq Rosli said...

irma..wokeh..hehe

pearl jade said...

dik,akak nk join sgt2 tp time 2 kwn kahwin...
dun gve up ya
hope ade jgak blogger gathering by syafiq rosli k

nurkaloi said...

hohoho okeyy
sapekah shbt blogger tersebut
kaloi pun nk renang-renang ke kolam dye
winkk33

efa said...

lol dah batal...uish plak..tak pa next time plak huhu...

Syafiq Rosli said...

pearl jade..its ok lah..hehe

kaloi..hee mai ler..

efa..hehe nxt time la kn