Wednesday, January 19, 2011

JOM GEGAR BLOG



Yes!! kuliah hari ni memang superb..pelbagai nama kawan-kawan aku dapat hari ni..haha..ANAK AYAM LAH..K-POP LAH dan banyak lagi lah..lecturer aku ni memang suka panggil nama samaran..haha..nasib baik aku tak kena..:)..budak baik lah katakan..eh baik ke..huhu..ok balik-balik je aku tengok dekat DASHBOARD bukan main banyak lagi jom gegar  blog..jadi dalam kepala aku expect..ni memang kerja bro Ben lah..hehe..memang tepat sekali tekaan aku..yeah..jom join ramai-ramai..kita gegar dunia blog ni..jangan sampai terbalik laptop atau pc dah lah..hehe..nak join..mari-mari sini..itu saja daripada aku..

NEVER SAY NEVER..peace!!

16 comments:

ciK gAyah kePohh said...

hee sandd xpam dgn segmen abunk ben wat :))

Syafiq Rosli said...

cik gayah..join je..hehe

fariehan ibrahim said...

tu diaaa~ bergegaq abeh daa, haha! xD

Nour Akmal said...

salam ziarah dari blog bro Ben..

jom support blog saya plk..

www.jarijemariemas.blogspot.com

iniialahaku said...

amat berbeza dgn lec aku hari ni...

iniialahaku said...

amat berbeza dgn lec aku hari ni...

Kassim Ahmad said...

haha..anak ayam pon ade..
segmen abg.Ben bnyk yg best2.. :)

nurSakina said...

abg syafiq! sya follow yap

nurSakina said...

abg syafiq! sya follow yap

Arshieda Nabila said...

nikon d??

Syafiq Rosli said...

terima kasih yg sdi jenguk..:)

vanilla ice said...

salam

kunjungan rasmi cik shida ke blog ini..hehehe
salam perkenalan

Syafiq Rosli said...

vanilla ice..hehe thank

aDisH.sHidA said...

toing toing:))

Syafiq Rosli said...

adish..hehe

cutegurlzz93 said...

toing2 too...haha....