Wednesday, January 19, 2011

Siapa Dia Ni Nak Anggap Aku Sifu?


Assamualaikum..untungnya aku belajar dekat Selalngor..nasib baik cuti hari ni..ada seorang blogger ni..kira newbie jugak lah..ada ke dia anggap aku sifu dia..padahal aku baru je dua bulan lebih dalam berblogging..banyak lagi benda yang aku perlu belajar..haha..gurau je..empunya blogger ni merupakan seangkatan aku di sekolah menengah lagi..aku memanggilnya TOPEK..dia baru je menceburi bidang blog..jadi apa salahnya aku promote dia sikitkan..paling aku terharu..dia jadikan aku sifu dia..THANK A LOT TOPEK..apa-apa bantuan tanya je..bukan aku saja kau boleh tanya..ramai lagi..dunia blogger..umpama sebuah keluarga maya yang besar..malah bila sampai waktunya..ia boleh direalitikan..:)

Apa tunggu lagi..JOM KITA TERJAH..klik SINI

17 comments:

topimagine said...

i want kiss u balok... huhuhu

Syafiq Rosli said...

topimagine..haha cet..

CIK CIRA said...

haha...dah da anak murid...

cik bahulu oren said...

sharing is caring
hehehe

Syafiq Rosli said...

cik cira..haha..ok wat..:)

bahulu oren..yeah..:)

~marlia maya~ said...

tunjuk ajar ku sifu~hehehe :)~bagus2

Fariehan Ibrahim [LBC] said...

gud2! menyebarkn ilmu yg berguna kpd org lain, =)

jom terjah, kasi gegaq! xD

Syafiq Rosli said...

marlia..hehe ceh mcm mentor dah..

fariehan..yeah..gegarkan

She's retarded said...

fuyoo!

Syafiq Rosli said...

she retarded..:)

arep_lockermonth said...

itulah bloggers~saling membantu!

-[miracle]- said...

haha. cool. mari terjah mentor syafiq :P

yatie's EPISODE said...

dah jadik cikgu daaa.. hehe

Syafiq Rosli said...

arep..yeah btul tuh

miracle..hehe jgn lah ckp mcm tuh..malu

yatie..hehe..

misSbLurRy said...

tolong member2 x jd hal..biar meluas lg blogger mesia nie...eheheh

sab said...

sharing.mensharing! :)

Syafiq Rosli said...

missblurry..yeah btul tuh..

sab..hehe btol2