Monday, January 17, 2011

'Contest Review Blog Yiedpozi [Dot] Info'


Assalamualaikum..sejak akhir-akhir ni..aku dah jarang dah blogwalking..bukan sebab aku malas atau pun tiada semangat..masa aku sejak kebelakangan ni..memang terhad..kadang-kadang satu entri je satu hari..emm..trafik aku pun jatuh merundum..mahu tak mahu aku kena tingkatkan balik trafik aku..nanti hilang kepercayaan NUFFNANG dekat aku..jadi, aku membuat keputusan untuk sertai satu 'Contest Review Blog Yiedpozi [Dot] Info'..dah join?? belum join jom klik sini..

Mengikut pandangan aku..BLOG YIEDPOZI merupakan blog yang kemas..kedudukan widget pun tidak banyak..ia jugak mempunyai follower yang agak ramai..teruja beb aku tengok..aku jugak tidak ketinggalan untuk bersaing secara sihat dengan dia..hehe..jangan marah eh..blog YIEDPOZI jugak menyediakan ruangan advertisement..antara kelebihannya..dalam masa yang sama dia mempromosikan blog-blog lain..buat kerja amal ni..:) 
Apa-apa pun blog YIEDPOZI tidak membosankan kerana header yang kreatif dan penulisan yang tidak kurang hebatnya..itu sahaja daripada aku..

NEVER SAY NEVER..peace!!

4 comments:

Sallehudin Said said...

salam bro ..
nak join jugaklah ..
hehe

Syafiq Rosli said...

sallehudin..join je lah..:)

AMMAR YASIR said...

Menarik ni... kena join ni

Syafiq Rosli said...

ammar yasir..join2..