Tuesday, December 14, 2010

Ikhlas Itu Penting Dalam Blogging

Assamualaikum..ape itu ikhlas? Ikhlas ialah sejenis sifat yang digambarkan oleh seseorang tanpa paksaan dan ia lahir dari hati..hehe..betul ke maksud aku ni..kalau salah atau kurang tepat betulkan ye..dalam dunia blog ni..kalau kita menaip sesuatu biarlah ikhlas kata2 yang diluahkan supaya setiap pembaca yang membaca artikel kita dapat merasai apa yang kita luahkan..

Kalau nak diikutkan semua perkara yang kita dilakukan perlulah ikhlaskan termasuklah dalam berblogging..yelah kalau kita tulis kerana terpaksa..entah2 orang nak baca ke tak..tengok2 jenguk blog kita pun belum tentukan..Jadi kita perlulah tanam sifat ikhlas dalam diri kita supaya kita sentiasa tenang melakukan apa sahaja..Percaya..ikhlas itu penting dalam blogging dan jugak kehidupan kita..NEVER SAY NEVER..peace!!

7 comments:

Mat Gebu said...

Setuju sangat dengan kata2 anak muda. Ikhlas itu penting, dari penulisan pun pembaca boleh merasa keikhlasan.....

Syafiq Rosli said...

Mat Gebu..thank sdi meninggalkan komen di sini..yerp btul tuh..:)

Wan Gerrard said...

Gerrard sokong ^_^
biar penulisan kita tentukan jumlah pengunjung ke blog

lynn angel said...

sangat betul.. ikhlas tu penting.. jangan sesekali berpura2 semata2 utk meraih sesuatu yg menguntungkan..

Syafiq Rosli said...

wan..yeah bia la orang lain ttukan

lyn..yerp..that rght..

micky eyqa said...

cik eyqa suka statement ikhlas tue hehehr

Syafiq Rosli said...

eyqa..haha bukan men ske lg eh