Saturday, December 4, 2010

Cincin Suasa Menjadi Pilihan Hati..

Salam..kenapa eh tiba2 aku nak ceritakan pasal cincin..hehe sebab emak aku da bagi surprise kat aku la..ni la membuat aku bertambah syg dekat emak aku yang membesarkan aku selama ini..I LUV U MOM..

Peristiwa ni berlaku dalam minggu lepas la..aku ikut la mak aku pegi kedai emas..dia cakap dia nak potong rantai dia sebab panjangkan..jadi aku ikut je la kan..maklum la..anak emak aku ni..haha..aku tau korang pun sama kan..haha..jangan tipu tau tuhan mara..:)

Lepas je emak aku da potong rantai tuh..dia cakap nak gadai emas tuh..aku pun angguk je la kan kepala..tiba2 je aku kedengaran " along nak cincin tak?" masa aku terkesima sekejap..betul ke aku di dunia realiti..aish rasa macam mimpi lak..hehe..aku dengan tersipu2 aku angguk je la..huhu..dalam hati aku memang rasa sangat bertuah la..haha jarang2 aku dapat surprise ni..


Ini lah cincin yang aku maksudkan berbatu merah..sebelum proses pemakaian di jari aku..hehe
gambar agak kabur skit maklum la camera hp je..:)




Semasa proses pemakaian..hehe..da tak sabar da masa ni..yeah..thank a lot mom..


 Akhirnya proses pemakaian telah selesai..kini cincin suasa berbatu merah menjadi hak milik kekal aku..NEVER SAY NEVER..PEace!!



12 comments:

Nur said...

wah..so sweettt...
mama..nak cincin jugak..:P

Syafiq Rosli said...

nur..hehe mst dapatnye..

Sepi tanpa mimpi said...

nak mintak mak kau cincin gak la capit. haha

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

weheee. happy laah tuh? !

HonEyBuNNy said...

wah...baiknya mak....anak mak neh...heheh

Khalidah Khair said...

bagusnya anak mak nie...
tahniahlah dapat cincin...
jaga cincin tu baik2...
=)

micky eyqa said...

hahaha~~ abg sapik kte anak emak la.. sampai mak blikkan..

Syafiq Rosli said...

sepi tanpa mimpi..mntk la kalau dapat..haha

Syafiq Rosli said...

fifiey..of coz la hepi..ngee

Syafiq Rosli said...

honeybunny..ye la klu kita bkn anak mak..nak sape lg kn..hehe

Syafiq Rosli said...

khalidah..of coz lor..klu hilang menangis seumur hdup ni..:)

Syafiq Rosli said...

eyqa..hehe..