Sunday, November 21, 2010

SamPai sYurGa..

 

Sampai Syurga

Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Namun aku tetap aku
Yang terbaik untuk diriku
Hanya satu
Hanya kamu

Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu
 
Sampai syurga..tempat kita belum tentu di sana..tapi bagi aku lagu ni membawa seribu makna..mahupun tuk laki2 dan jugak wanita..ni la lagu wajib aku time karaoke..memang xlengkap la kalau aku tak nyanyi lagu ni..huhu

Aku paling suka lirik dia..walaupun faizal tahir membawa lagu ni versi rock..tapi ternyata lebih ramai peminat yang meminati lagu ni..kalau la aku nyanyi lagu ni depan awek2 ke kan..agak2 cair tak..haha..gurau aje..perasan je aku kan..:)

Ape2 pun..aku banyak gak layan lagu faizal tahir..memang superb la..terbaik!!tapi lagu ni la paling aku suka..tuk laki2 dan wanita2 yang baru nak bercinta boleh la bagi lagu ni kat pasangan masing2..PEace!!


8 comments:

fatian athiea said...

gua suka lgu latest dia..
'hanya' kot xclap..besh

syrupmasin said...

mase skola dulu aku nyanyi lagu faizal tahir maha karya cinta smpai kene marah ngn cekgu sbb nyanyi kuat2 :D

Syafiq Rosli said...

fatian..bukan banyut ke..:)

Syafiq Rosli said...

syrupmasin..haha mmg ler kawasan skola kot..klu x tmpat karok kuat mane pun xpe..

Hairi Hamid said...

pmnat FT rupenyer...huhuh

Syafiq Rosli said...

hairihamid..tau xpe dude..hoho

AISYA humaira said...

suare yg power bebbb!

Syafiq Rosli said...

tau xpe..