Saturday, November 27, 2010

Redah Aku dan Kau Punya Oleh Ben Ashaari

Wah bro ben ashaari datang lagi dengan segmen dia..caya lah bro..kali ni segmenye berbunyi gini..REDAH AKU DAN KAU PUNYA OLEH BEN ASHAARI..nice je kan..

Antara lima entri dye yang aku terjatuh cinta, calon2 nye..:

  1. Blog Best-Yess!
  2. Nak Tackle Follower
  3. Bayar Deposit Rumah Baru Dengan Duit Blog?
  4. Follow u?
  5. Siapa Sangka?

Entri2 aku pun xbanyak lg..tapi aku list je la yang mana menarik skit..hehe:
  1. Lagi-lagi jalan..
  2. RM50k..
  3. Sampai Syurga..
  4. Tidak Kesampaian Cintanya..
  5. Jalan-jalan negeri Asam Pedas
That's all..PeacE!!

12 comments:

Unknown said...

waaa.. smgt juang bru nk jd best blogger nmpk..

Syafiq Rosli said...

haha..mst la eqa..

Anisa said...

jom redah2

hehe

Syafiq Rosli said...

anisa..jom2..hehe

Unknown said...

jgn smgt spruh jln dh la taukk...

Syafiq Rosli said...

tiqa..bek2 berterusan ni..:)

Anonymous said...

Bestkan segmen abang ben..gua g xsempat nak join..
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Blogger Kene Rajin Menulis??"

Syafiq Rosli said...

tau xpe..aku sempat2 cm tuh je bc..hehe

M I A J A M A L U D D I N said...

yeah!! join too!!

Syafiq Rosli said...

mia..bgus2..:)

Cik Puan iLa said...

salam perkenalan..Cik Ila follow tau.. :)

Syafiq Rosli said...

cik ila..i polo u back..:)