Saturday, November 27, 2010

Selamat Jalan Abahku dan Adik Perempuanku

Selamat Jalan..


Ni la abah tersayang aku..bukan main mat bunga lagi..hehe..
Sebenarnya tujuan aku ucapkan selamat jalan ni sebab abah aku ni nak mengadap peperiksaan akhir tahun dekat USM..maklum ler..terlebih rajin plak dia bila semakin berumur ni..huhu..jangan mara haa..tapi tak pe..style macam org muda..cayalah..huhu..
Abah, semoga buat yang terbaik..belajar rajin2..kami sekeluarga mendoakan abah selamat pergi dan selamat pulang..Amin




Yang adik aku sorg ni nak masuk Poli lak..cian dye da terkurung kat sana..haha..jahat gile aku gelak kan dia..ape2 pn aku harapkan dia belajar bersungguh2..Besok aku akan anta dia pegi pendaftaran..eh kadang2 baik jugak aku ni kan..haha..perasan je..tapi tak pe la..aku cuba menjadi abang yang bertanggungjawab..huhu..

Pesanan aku kepada ABAH dan ADIK:

  1. Jangan nakal2..eh abah aku nakal ke..haha xpe layan kan je
  2. Study smart and be the best
  3. Jaga diri elok2..kami sekeluarga mendoakan selalu
  4. Jangan lupa makan..tuh yang penting klu tak makan mcm ne nk stdy kn..:)
  5. Abah jangan lupe beli ole2..hehe
                            PEace!!
 

20 comments:

micky eyqa said...

gudluck utk my uncle n my kzen too

Anisa Hang Tuah said...

all the best & gud luck utk uncle & sistaa, :)

Syafiq Rosli said...

tiqa..yeah..wish them luck..

Syafiq Rosli said...

anisa..thank ya..:)

husniah zaimah said...

saye singgah n folo ye

einaz shah rizal thomas said...

alala comelnyer adeq (:

aNa d'sKoDenG said...

gud luck utk keduanya...

ppsstt..bukan takat rajin kemas umah..rajin skodeng sini gakk..hehehe

Ninie said...

wau ayah smbg study eh?
gudluck ayah! eh silap. gudluck uncle! n gudluck kat ur sis :D

Syafiq Rosli said...

husniah zaimah..thank ya..:)

Syafiq Rosli said...

einaz..sy tak comel ke..hehe

Syafiq Rosli said...

ana..haha bgus2..hehe rajin2 kn la skodeng eh..

Syafiq Rosli said...

ninie..oppss..tersasul eh..hehe..thank2..

BENA said...

ohoooo kamu adik beradik upenye ! baru tau . igt kawan kawan . heeee~

Syafiq Rosli said...

bena..yeah..kami adik beradik..hehe

nadia said...

comeynya adik syafiq!
mcm boifren n grenfrien pon ade. heee

::cikjuju::◕‿◕ said...

bai2 mira..hehe

Syafiq Rosli said...

nadia..hehe..abg dye tak ke..
uish ne bleh..

Syafiq Rosli said...

cik juju..haha bai2..

AMMAR YASIR said...

All the best

Syafiq Rosli said...

ammar..thank eh