Saturday, November 20, 2010

Jalan-jalan Negeri Asam Pedas

Secara tak sengaja je ni..adik2 aku ni nak sangat ronda2 melaka..padahal da lama kot hidup kat melaka ni..haha..tapi xpela demi adik2 ku sayangi..aku gagah kan diri..pergh len macam je bunyi ayat..:)

Termenung jauh di tingkap A'famosa..
sambil di belai2 angin rindu..haha..


 Huh!! Keletihan dan berehat sebentar di Bangunan Merah..
Masa ni la ambil peluang tuk aku bergambar..hoho


 Ni on the way nak nek Bukit St. Paul..gile penat da..da la panas terik kot..huhu
Aku macam nak berenang je..nak sejuk kan badan..(^_^)



Salah satu jalan yang ade kat banda hilir..Bersandar kat tepi tiang jap cuci mata..haha


Chopp!! telefon emak aku da blik dari KL ke blum..Haish ade jugak gambar eh..


Wow aku ke ni..da jadi pencinta alam sekitar..Celah2 pokok pun jadi ler..:)


Aku berpikir sejenak..btol ke aku jalan2 area banda hilir..huhu..macam pelancong la plak kan..haha


Ni la adik aku yang merenget ajak aku kuar pegi jalan2 melaka..Aku layan kan aje..aku sebenarnye sayang adik2 aku ni..PeacE!! Melawat Melaka Bererti Melawat Paris, Venice..

8 comments:

fatian athiea said...

lme gua xjln mlake..
miss mlake!!


following u der..
jom la singgah:)

http://thyyunxthiya.blogspot.com/

choco bread said...

ske tgk gmbr2 yg ad..
gne kamera per ni??

Syafiq Rosli said...

fatian athiea..hehe jalan je la..xde sape nak halang..thank..

Syafiq Rosli said...

choco bread..kamera digital je ni..:)

::cikjuju::◕‿◕ said...

adeq ko???erk..nape dier cun seyh!!

Syafiq Rosli said...

cikjuju..haha cun ke..bese je la..:)

Sepi tanpa mimpi said...

nanti jalan ngn aku plak. lama gila tak lepak cam dulu weh.

Syafiq Rosli said...

sepi tanpa mimpi..okeh2