Thursday, November 22, 2012

Konvokesyen UiTM





Tanggal 25 November 2012, aku bakal menerima skrol Ijazah Sarjana Kesihatan dan Keselamatan Persekitaran..Tahniah buat aku, selama 2 tahun setengah aku belajar dan belajar macam orang lain..tapi aku bukanlah pandai mana pun..result aku pun cukup-cukup makan..nak buat macam mana tiada rezeki aku..aku tetap bersyukur..

Mungkin aku ingin lagi belajar dalam master..tapi aku masih tercari-cari apakah kos yang sesuai dengan aku..mungkin di bidang lain..dalam bidang pengurusan mungkin..doakan ye kawan-kawan..kalau nak cakap tentang tuntut ilmu ni memang tidak habis..sedang yang sudah ada PHD pun masih belajar..terlalu banyak benda yang kita perlu pelajari..tetapi janganlah ilmu yang memudaratkan diri kita..


Tidak mengapa yang penting kita belajar selagi kita mampu..apa-apa pun tahniah kepada yang sudah berkonvo dan yang akan berkonvo..

mood: adios amigos

13 comments:

misz sempoi said...

doakan aku konvo tahun depan...weh tahniah k...

misz sempoi said...

doakan aku konvo tahun depan...weh tahniah k...

Anisa Anuar said...

tahniah!!! =)

TIM_Fahid said...

tahniah tahniah

Aesya Zealous said...

selamat berkonvo..kite konvo 6 Disember. hekhek

Diera Tekikushika said...

tak sabar nk habis blaja. tahniah!

::cikjuju::◕‿◕ said...

yeahhhh congrats!!!next year turn ak plak!!insyaALLAH...struggle nak wat thesis neh....wish me luck!!pheww!

fatin adawiah said...

congrate to u & to me too =)

same date,same place ^^

Farah Fauzi said...

tahniah atas kejayaan mengenggam segulung ijazah :D

luqman zakaria said...

tahniah...aku pon konvo gak kat uitm bulan 12 nanti...tapi dip je la..huhu

Anonymous said...

tahniah bro patut lah banyak budak2 yg pakai jubah konvo dlm minggu ni..

hazanis said...

tahniah. :)

نورعيم said...

sambung selagi mampu :)

bagi sy sampai degree je cukup la. huhu.