Thursday, July 19, 2012

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak



Sumber: Google

Salam, hanya tinggal satu hari lagi untuk kita menyambut bulan puasa yang merupakan hanya sekali dalam setahun..ini merupakan ujian buat umat Islam sebelum meraikannya dengan sambutan Hari Raya..dengan kesempatan yang ada..aku ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada mereka yang mengenali diri aku dan juga seluruh rakyat Malaysia..wah nampak tak?? macam pemimpin kan..hehe..tak sampai lagi ke tahap tu..

Apa-apa pun berpuasalah dengan seikhlas hati ok..jangan puasa kerana terpaksa..mudah-mudahan kita berpuasa penuh tahun ini..aku dah ada baju raya..yeah..engkau orang sudah ada tak?? kita tunggu jelah tengok anak bulan hari ni..Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak..:)

8 comments:

iekasub said...

Selamat berpuasa juga! jom sama2 topup amalan kita :)

eyjalukman said...

slamat menyambut ramdhan juga :) mudah2an amal ibadah bertambah2 di bln mulia ini :)

fatin adawiah said...

Countdown to Ramadhan...
:)

Salam sayang,
Al- Quran Digital Edisi 2012

..................................................................
Quran Digital ini mempunyai keistimewaan tersendiri apabila dibekalkan dengan sebatang pen yang boleh membaca ayat per ayat dan surah per surah. Sentuh saja mata pen pada mana-mana Ayat atau Surah, pen ini akan mengeluarkan bacaan mengikut Qari mana yang kita pilih. Tidak tahu atau kurang faham membaca Al-Quran bukanlah lagi boleh dijadikan alasan untuk kita malas membaca dan mempelajarinya, kerana kita boleh mempelajarinya dari bacaan yang dibaca oleh Qari-qari yang dipilih. Al-Quran ini lengkap 114 surah/30 juz dan telah mempunyai kelulusan KDN dan Hologram dari Kementerian Dalam Negeri.

Hubungi saya Fatin 013 3347923 untuk mendapatkan harga istimewa. Jaminan setahun dan penghantaran percuma.

http://kisahdongengfatinadawiah.blogspot.com/2012/07/al-quran-digital-2012.html

::FAIZ:: said...

slamat berpuasa

cik kuning said...

Selamat berpuasa juga.. :)

::FAIZ:: said...

selamat berpuasa

nuraizuddin [Mr. Secretary] said...

selmat berpuasa bro

Outbound di malang said...

selamat berpuasa :)
Nice blog :)
salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...