Friday, July 27, 2012

Nuffnang Premiere Screening: Step Up Revolution



Source: Google


Step Up Revolution adalah cerita yang aku nanti-nantikan..walaupun aku tak berapa pandai dance..tapi boleh lah aku gerak-gerakkan badan aku..haha..cerita ini akan di tayangkan pada 2 August di Malaysia..jadi sebelum ini Nuffnang telah memilih Step Up Revolution sebagai Premiere Screening..akhirnya aku telah terpilih sebagai salah seorang untuk menontonnya..Terima Kasih NUFFNANG..hehe..dah lama rasanya aku tak menyertai event NUFFNANG ni..


Event ini akan diadakan di Cathay Cineplex, Curve..pada 1 August 2012..tak sabar rasanya untuk aku melihat aksi-aksi tarian yang sangat superb..kalau dilihatkan trailernya..memang aku boleh bagi 5 bintang..jadi kalau siapa yang dapat Premiere Screening ni jumpa aku di sana..chow


mood: breakdance sekali..

4 comments:

Askrie Hishamuddin said...

see you thereeeee!!!

hazanis said...

wah! untung la..huhu

vendoline said...

gempak.ala-ala so you think u an dance la ni

Nazrul Ashraff said...

untung la dapat tengok~