Thursday, March 1, 2012

Alhamdulillah Kesihatan Semakin Baik

[SR%255B2%255D.jpg]









Assalamualaikum..syukur kepada Tuhan..aku masih bernafas seperti biasa..kadangkala kita tidak boleh jangka apa yang mungkin berlaku..seperti aku..aku tak jangka aku boleh dapat appendik..sedangkan sebelum ni aku sihat seperti biasa..malah yang membuat aku terkejut..appendik aku hampir pecah..syukur Tuhan masih menyanyangi aku..untuk aku terus hidup di dunia sementara..


Tidak lupa juga yang tidak putus2 mendokan kesihatan aku..aku rasa berterima kasih sangat..alhamdulillah kesihatan aku semakin pulih..aku terpaksa mengambil MC yang panjang untuk kembali pulih sepenuhnya..apa pun aku berharap aku boleh kembali seperti sedia kala..Sebelum itu aku terharu ade blogger yang update mengenai pembedahan appendik aku..di situ membuatkan aku terharu..terima kasih kepada HASRUL HASSAN dan NISA KAY..


Akhir kata daripada aku..insyaallah aku akan kembali aktif dalam blogging..:)


mood: kembali ceria

17 comments:

cik najihah said...

get well soon...henpon still kat tangan tu hihi

::Mastura Zakaria:: said...

kita serupa...sy pun baru buang khamis lepas.sekarang still mc panjang.sakit jgn ckp la.

DDFABULOUS.COM said...

banyak kan rehat ye. mkn obat.

Rozuan Ismail said...

semoga cepat sembuh seperti biasa

DDFABULOUS.COM said...

rehat cukup2 k...mkn obat jugak ye...

Rozuan Ismail said...

semoga cepat sembuh

ria said...

sakit aader hikmah.. :)

~naddy~ said...

alhamdulilah.. :)

mOoN said...

alhamdulillah.. semoga kembali sihat seperti biasa.. :)

sebelum ni terkejut gak bila terbaca tweet nisa kay kata sr masuk wad..

MiSz fiFiEyQa said...

Semoga cepat sembuh ye..lepas ni kena jaga pemakanan betul2... :-)

Umar said...

Semoga cepat sembuh SR.. Amin

Muhamad Ridzuan said...

Get well soon keyh... =)

Zac Rega said...

HOHO. Seksi @_@
Kidding. Alhamdulillah.
Hope cepattt sembuh. Amin.

-Zac/14/Ipoh-

Mohd Khairi Khadzir said...

alhmdulillah (^__^) .. skrg dh mkin sihat kan... jgn sdey2 , x elok hehee

Amna.Qadeeja said...

jaga diri :')

eton said...

alhamdulilah... semoga cepat sembuh...

FiZ said...

alhamdulillah, baguslah. harap semakin sihat.ingat, setiap musibah yang melanda, ada hikmah.mngkin selepas ni, ada berita gembira yang menanti. wallahualam.