Monday, December 26, 2011

Tempat-Tempat Menarik Di Melaka

Melaka merupakan tempat bersejarah..tidak ketinggalan juga dengan tempat-tempat pelancongan yang menarik di sediakan..ramai yang bertanyakan kepada aku..apa yang ada di Melaka? Ada juga yang berpendapat..Melaka adalah tempat yang sesuai untuk melancong dan merehatkan diri..Siapa tahu pada suatu hari nanti Melaka boleh menjadi negeri yang kaya dengan tempat-tempat menarik..Contoh tempat-tempat menarik yang ada:


Menara Taming Sari












Eye On Melaka











Jonker Walk










Melaka Uptown












Taman Rempah












Monorail











Asam Pedas Kota Laksamana











Melaka Wonderland











Cukup sampai di sini..nanti aku sambung bahagian dua..MELAWAT MELAKA BERERTI MELAWAT MALAYSIA..


mood: rilek

10 comments:

Edy Fee said...

mmg byk la...bila la nak jalan2 mlaka..huhu lame dh tak g

Rozuan Ismail said...

BANYAKNYA TEMPAT MENARIK DI MELAKA.SELLAU TERINGIN NAK G ZOO MELAKA.HUHU

Nazz@Purple said...

pergi semalam..tapi jln sgt2 jam nak ke dataran pahlawan....mungkin sebab cuti sekolah dan krimas kan..keletihan dlm kereta..smpai mlas nak singgah mana2..

Rtp Farra Arisha said...

gotta go these places too once i come back to malaysia! :) jalan2 kota raya melake lerrr kite yer! hehehe.

syazana amira said...

nice :D

lama dah x balik melaka..

nadiya taqwa adam said...

melaka dah best sekarang .
dulu biasa2 jehh .
best2

Gadis mutiara_Solehah said...

Solehah duk melaka^^..Tempat yang best lagi dekat Taman Seribu Bunga dekat ayer keroh..best untuk photographer^^

ekmal said...

melaka one of the best!

ainol akasyah said...

wewiiit bangga wa jadi anak melaka..hehehe jom la lawat melaka..senang2 singgah umah wa :)

El-Janna said...

selalu g melaka tp x g pn tmpt ni.. sllu g dP dgn MP jr.. shopping je tau-.-"