Sunday, December 25, 2011

Ramai Kecewa Bila Lisa Surihani Ingin Berumah Tangga














Sumber : Sini

Tahniah buat Lisa Surihani yang bakal menamatkan zaman bujangnya dengan Yusry KRU pada tahun 2012..untung Yusry boleh beristerikan Lisa..kalau aku kahwin dengan Lisa pun..sudah tentu aku pun rasa beruntung sangat..Ciri-ciri yang membuatkan aku terpikat pada Lisa Surihani:


# Bijak
# Bekerjaya
# Rupa paras yang menawan
# Baik
# Percakapan lemah lembut


Kalaulah aku boleh jumpa perempuan yang rupanya lebih kurang Lisa Surihani..memang cepat-cepat aku ngurat..haha bunyi desperate je..aku gurau je..aku nak kahwin pun lambat lagi..tunggu je bila sampai seru..Mari aku bagitahu mereka yang juga kecewa seperti aku:


Hamzah Ian
Ujang


Ini dua orang sangat desperate..salah seorang dah kahwin..tapi ada hati juga dekat Lisa..haha..chow..


mood: mengharap

8 comments:

hawiz said...

pehhh...mmg kecewa....hawiz pon..huhu..eniway..follow shafiqrosli..

Alieza Dayasari said...

saya pun kecewa.. huhu......
tp nk uat mcm mana kan...
hehehe...
doakan yg terbaik..

Fatin Farhana Binti Ramli said...

bersabar saje la .. dah sampai jodoh die .. doakan kebahagiaan lisa sudah ..

Suraya Aris said...

dulu siti pun macam tu jugak, orang frust, ni lisa pun macam tu jugak, ramai frust, ish ish, bia jela, masing-masing ada cara pilihan hidup dia sendiri kan. kita doakan diorang berkekalan hingga ke akhir hayat =)

MiSz fiFiEyQa said...

Sy pon nak patah hati jugak boleh x???haha..

@dD@ said...

x kecewa pon :) hehehh ..

Edy Fee said...

yusry......untung la ko.jelez
erra ko dpt...lisa pon ko dpt

Ujang9897 said...

taik la...

lisa tu yg kecewa dgn aku la.., sbb aku kawin dulu..=)