Sunday, December 11, 2011

Cili Meningkatkan Rangsangan SEKS??


Tahukah anda cili boleh menyebabkan kenaikan nafsu SEKS..info ini telah diberitahu seorang instructor yang memberi ceramah kepada aku..sejauh mana kesahihan aku tidak pasti..tapi mungkin ada betulnya..tak mungkin seorang instructor nak menipu..jadi mungkihkah orang-orang yang suka memakan makanan yang pedas mempunyai nafsu yang tinggi??

mood: suka makan pedas


4 comments:

MaT Kucar said...

bahaya woooo makan pedas.. t usus cepat nipis =='

::FAIZ FARISH:: said...

hm.... aku tak berapa suka makan pedas sgt... sikit2 je

::FAIZ FARISH:: said...

hm.... aku tak berapa suka makan pedas sgt... sikit2 je

Syafiq Ahadin said...

saya suka belacan. apakah saya gila seks? haha! hadoih. macam2, kalau tingkatkan kekuatan dalaman kan ok. euwwww~~ teruk komen ni!