Sunday, June 5, 2011

Macam Mimpi Bila Di Gandingkan Sekali Dengan Hanis Zalikha, Fatin Liyana, Zack Zukhairi dan ramai lagi

Sekarang ni aku tak tahu kenapa dengan blog aku..kadang2 error nak masuk dashboard..tapi aku tak putus asa untuk refresh sampai boleh masuk..dulu aku sangat aktif dengan blog..bila sejak timbulnya masalah ni..jarang dah aku update blog..tapi takpe..bila dapat masuk je blog aku..aku pasti update..malam ni..aku nak kongsi satu entri rasanya macam mustahil tapi apa boleh buat..orang lain yang cakap..aku terharu sangat..hehe..aku hense m ke?? korang lah yang menilai aku kan..takkan lah aku nak puji diri sendiri..







Mereka diatas adalah yang tersenarai blogger hensem dan cantik..macam mimpi je aku..hehe..tapi aku ucap terima kasih kepada seorang blogger ni..mahu lihat lagi siapa yang tersenarai dalam blogger hensem/cantik..sila ke sini..

mood: tidak terduga



28 comments:

Faiz Tapit said...

oi, tak dapat jumpe FL lagi ke?
hahahaha
aku nak berlagak

enyheartsdiamond said...

jeles lah! :p

enyheartsdiamond said...

envy u! :p

tqajml said...

addicted with zack zukhairi's blog....

missStrikeOne said...

tahniah2...ahhaa

ezza haniza said...

wow...hebatttttttttttttttt

munira sajuti said...

eeee, geli je doe . ewwww muntah2. hakhak !


*tapi memang ko hensem pun. lalala~ aku memuji ciptaan ALLAH haa,, cakap ape? alhamdulillah. HAHA okayybye

Invisible Me said...

wah2,
tercalon tuuu...

Unknown said...

wah mantap lh bro..btw, ayie pon mengaslami maslh mcm bro xboleh masuk dashboard..huhu

Aku Bukan Kau said...

dah tersenarai tu mknenye mmg hensem ler..haha :D
tahniah~

Taufan Bin Ribut said...

ko kan femes der..hahahha..^_^

Entri terkini : tolong we,aku kene aniaya ngan blogger.

Watch my video song!!

Fifieyqa said...

Tahniah!awak memang layak!hehe

BeloG MTT said...

Wahh syok ekk dapat top10? HEHE :D

Lydia Miza said...

patut la syafiq kurang laju blogwalking skrg

nazirulhazwan~ said...

aku lagi hemsem dari ko kot.hahaha

ain revival said...

harap2 dapat bertemu dgn ko..
nak mintak sign..ahahha

Hanim Mahali said...

hai adik encem!!!

Unknown said...

huh..hensem la tuh..sebab tu masuk dalam list=)

ayie said...

waa abg hensem dari merlimau top hensem la..hehe

DREM said...

Datang terojah..

azalia hjsalleh said...

perghhhhhhh bro hensem siotttttt
haha

sab said...

wah! abam handsome!!

SHAZRIZAL SHAHMY said...

lawa gilerr p.puan tu...



http://shazrizalshahmy.blogspot.com/2011/06/juliana-evans-muka-macam-barbie-dolls.html

Rtp Farra Arisha said...

happy laah tu kikiki ;))

Yaya Ijat said...

ingt sue lg x?

DREM said...

kenapa mood tak terduga.? huk3..mood jenis apa tu..? hehe

Syafiq_Elf said...

thanks 4 this entry . Top pilihan Malaysia la katakan ^^

CIKGU NAMAN said...

wah..nak masuk list jugak boleh?hehe