Friday, April 8, 2011

Untung Ke Mempunyai Hidung Mancung??


Pernah ke korang terfikir..untung ke orang yang ada hidung mancung ni..lihat je gambar di atas..orang depannya terkejut kot..haha..bila tengok member dia hidung mancung macam tuh..

Kadang2 ada sesetengah pasangan suka temannya berhidung mancung..mungkin nampak lebih segak kot..tapi bagi aku..mancung ke..kemek ke..ni semua ciptaan Tuhan kan...orang kata..satu rezeki lah seseorang itu dapat hidung mancung..kebiasaannya orang Asia susah nak dapat hidung macam ni..kalau ada kacukan barulah mereka dapat hidung seperti di atas..hehe

Dalam keluarga aku pulak..aku dan mak aku je yang nampak berhidung mancung..hehe..ada sejarahnya..nenek aku cerita..masa dia lahirkan mak aku..nenek aku ada bergaduh dengan orang jual karpet..korang tahu2 je lah kan..bangla jual karpet tuh..mak aih..hidungnya bukan main mancung lagi..tapi kan..hidung mancung ni..kalau lah terhantuk..fuhh!! nikmat sakitnya memang lah teramat nikmat der..rasa macam nak patah je hidung..hehe

Jadi..apa yang aku dapat simpulkan di sini..aku rasa korang pun perasankan..kebayakkan orang2 kita ni buat operate hidung tuk kelihatan mancung..aduhai..tak perlu macam tu kan..sepatutnya kita bersyukur apa yang kita ada..:)

mood: agak bengang sikit..

8 comments:

Rozuan Ismail said...

saya bukan generasi jual karpet..saya bukan kacukan..tapi,saya bersyukur,saya hidung mancung..huhu

Chegu Zubir said...

hehehe...mancung tu macam ne nak terangkan..adakah hidungku juga mancung

jom baca
Sape Nak Join Segmen Review Oleh Chegu Zubir

s.y.a.r.q said...

hidung mancung ni berguna bila ade certain time. Contoh situasi, kalau tak de tempat nak sangkut baju, boleh letak kat hanger n sangkut kat hidung.ekekekeke :p

KAMIHIDUP said...

ko nak ke hidung mancung? wahaaa. :)

Farhana Jafri said...

hidung mancung ke kemek ke sume pon ciptaan Allah.. nk mrungut dpat dosa.. so, brsyukur la.. nk wt operation nk wtpe.. seksa diri je.. bazir duit lax tu.. pastu akhirat t dpat dosa.. lagi parah~~

jemput singgah ANASAURUS :)

topimagine said...

hahahaa... hidong mangcung ne nampak ensem siket kut.. tapi aku hidung kembang pon ensem jerkk.. haha

::FAIZ FARISH:: said...

hidung aku tak berapa mancung..... huhu

fyra said...

huhu . untunglah hidung mancung macam org bangla jual karpet . huhu . betol tuh , ni semua ciptaan Tuhan :)