Sunday, April 10, 2011

Kau Tigakan Cinta


Dalam suasana yang agak suram..diiringi bunyi2 guruh..bercampur pula dengan perasaan aku yang entah apa2..aku dengar lagu ELKASIH-KAU TIGAKAN CINTA macam kena dengan jiwa aku pulak..tiada kaitan sedikit pun dengan hubungan aku..tapi lagu ni memang sedap di dengar lah..sekirannya jiwa tengah meroyankan..lama dah aku tak rasakan perasaan macam ni..sukar untuk digambarkan..

Aku tak tahu nak luahkan di mana..jadi blog lah jadi segalanya..aku cuba kentalkan semangat aku..tidak kira apa  pun berlaku..aku tetap mahu bersama dia..andai aku pergi dulu..aku harap dia jumpa yang lebih baik buatnya..aku tahu..aku tidak sempurna seperti yang dia sangkakan..aku hanya hidup dalam kesederhanaan..aku cuba berikan terbaik buatnya

Tiap hari aku fikirkan cara untuk membuatkan dia gembira bila bersama aku..aku mahukan dia gembira..aku tak sanggup melihat dia sedih..kalau boleh aku sanggup menanggung kesedihan itu..aku sayang dia..aku takut kehilangan dia..aku mahu menjaga dia sebaik mungkin ketika dia sakit atau pun sihat..apa lah yang aku rasa saat ini..apa yang dia sedang lakukan..dia dah makan ke belum??..dia sihat ke tak??..haish..aku risau sangat tentang dia..

Walau apapun cabaran yang datang..aku rela menghadapinya..tak kiralah aku perlu berkorban apa pun..dengan cara ini lah aku dapat membuktikan cinta aku kepadanya..aku cuma luahkan apa yang aku rasa..dengan cara ini sajalah dapat kurangkan tekanan..tapi dengan solat adalah lebih baik..

mood:-.-

7 comments:

Awatif Azizi said...

bahagiakan si dyer ~

:)

* ayat power lahhh...respect u..

♥sophie♥ said...

wuuwwuu ,, yep blog bole jadi tempat luahan rase :)
mmg feel entry ney..

1st tyme dtg,, belum dtg dah like yg ke 100 dulu kat fb kan ==' haha

cool lah ,,best jgk :)

mahirahnazlim said...

byk3 entri SR , ni la yg MN bc deep heart touching hehe ;)

sujud pada-Nya mungkin lebih baik dan tenang .

adrinaqamarina said...

yan penting, usaha bahagiakn antara satu sama lain dulu. yang lain tu, tawakal je laaa

putERi-kAtEk said...

wow si dia....bertuahnyeeee

efa said...

apa sekali pun terjadi sentiasalah igt yg ALLAH S.W.T ada disisi kita seberat mana sekalipun cubaan dan dugaan yang dtg berserah dan bertawal padaNYA insyaallah semua akan berjalan dengan baik moga2 amin :)

falia shazana said...

touching arr bace ni... ;)