Wednesday, February 16, 2011

Untungnya Menjadi Seorang Blogger



Assalamualaikum..alhamdulillah aku masih lagi diberi kesempatan untuk mengupdate blog..mesti ade yang dah muak kan..aku asyik buat entri pasal gathering jer..tapi apa boleh buat..aku tulis je ape yang aku mahu..mari aku hendak cerita sedia..betapa untungnya menjadi seorang blogger:

  • Mengenali teman-teman seperjuangan baru tidak kira lama ataupun baru..(semua sama ok)
  • Gabungan idea orang baru dan idea orang lama (memang bernas)
  • Keakraban di antara blogger dapat dirasai walaupun baru kali pertama berjumpa
Kesimpulannya tidak perlu segan-segan bila di gathering..tegur-tegur ok..:)

Gathering ini telah diadakan di Extreme Park Shah Alam Seksyen 13..

Aku tak boleh nak update panjang sangat..mata dah macam mata panda..haha..

Gambar ni aku ambil dari Hisyam Creativeheart dan AtiqSalleh

dan sebelum meninggalkan blog aku..mari lihat video panas..haha




NEVER SAY NEVER..peace!!

22 comments:

Unknown said...

saya cemburu bila melihat kamu dapat men'join'kan diri bersama teman2 blogger lain. nk try join tapi x tahu bagaimana. :( :)

Yuyu Zulaikha said...

jeles nya diri kuhhh! T_T

nak join, tapi exam :(

EmanTheHalia said...

hahah video last terbaek!

APi said...

haha..
seronok2..
kaler oren ni macam kaler keta kau da..

alyana hamdan said...

argghhh..jelez jugak...!!
sekali pon x dapat ikot..bile lah yana boleh dapat follow mcm2 aktiviti..??
=(

emieysandra said...

g gathering lagi ke? bestnyer..
eh, xsmpat tgur hari tu, malu ah<--not good kan..huhu

>__<

Unknown said...

JELES! HAHA

efa said...

syoknya climbing wall lg tu huh terbaik sokong tu tp >_< malu pi gathering org tak kenal ahahaha

Ujang9897 said...

Grrrr...kenapa aku takde

KakD said...

bila la dapat join gathering ni..

-papairfan-

Wahida Nasution Thakhrim said...

bestnya gathering!! harap suatu hari nanti saya akan sertai juga..

whitecappuccino said...

Semestinya seronok sangat tu!!

Cik SCC said...

bestnye
bilalah SCC akan dapat join blogger gath ek..
huhuhu

p/s: cantik gambr2 tuh

Amira Anorah said...

bestnye..sangat lah jeles..bila lah dapt lepak2 dengan korang ye...
klw lah satu hari kita boleh gather semua geng SB ramai2..kan bagos...
seronok...:)
*jeles sebab aktiviti tu best sangat..:(

Ecah Shafiee said...

weh..agak2 ko aku pemalu x.?;p

Syafiq Rosli said...

siti zaleha..hehe..jgn la sdih2 join je lain kali..uhuu

yuyu..ala jgn sdih2 lepas exam join eh..

eman..haha tuh hanya tuk tatapan umum..

api..haha tuh la..kenapa lah boleh oren..haha

yana..ada masa join lah..

emieysandra..haish jgn lah malu2..hehe

ezan..klu xmau jeles..jom lah..hehe

efa..haha xperlu malu sgt lah..tegur2 je..sume ok..

ujang..haha g putrajaya xajak aku..siot

mappiau..insyaallah ade rezeki boleh je..:)

wahida..blh je xjadi masalh..:)

whitecappucino..yeah tau xpe..hehe

sicomot comel..hehe jom lah

amira..insyaallah bila smpi satu hari nt

ecah..haha no komen

HAZWANmohd said...

btol3~ hehe..
bestnye

Nazrul Ashraff said...

hee..kat s.alam ..sob3x..ingt nak join tp ad hal..

Hanim Mahali said...

hehehe...akak dah tengok video tu...kelakau la korang...

bantalbucuk said...

pergi juga ek time kat s.alam ni..bestnye la hai ramai pula yang pergi..huhu

dila~ said...

teringin nk join gathering camni..huhu

Faten Rosli said...

besh..besh.besh..heee~~~