Saturday, January 1, 2011

Selamat Kembali ke Alam Persekolahan dan Institut Pengajian Tinggi

Hey-hey bangun semua..masa untuk tidur sudah habis..aku yakin korang yang masih belajar mesti sibukkan..nak beli tuh..beli ni..aiyoo..banyak duit nak pakai ni..huhu..tapi apa boleh buat..bila masuk tahun baru je..mesti lah semua baru kan..baru up sikit kita punya semangat..hehe..semangat ke?? Lepas ni takde dah bangun tengah hari kan..kalau bab-bab tidur ni..memang semua gila tidurkan..betul kan..kan..tak baik tipu tau..:)

Semalam aku dah buat entri pasal cikgu..jadi macam tak lengkap pulak..aku tak buat entri pasal pelajar-pelajar..hehe..baru adilkan..kepada pelajar-pelajar semua..haruslah berlatih menulis balik dan mencairkan otak..haha..jangan ada yang kekok menulis lak bila naik belajar balik..haha..mana taknye..cuti-cuti ni mana datang nak menulis..konfirm online je memanjang..yang otak dah beku..pergi jemur bawah matahari..haha..kasi cair sikit..baru leh pick up..takde lah gear 4 nanti..hehe

Malas dah nak membebel panjang..nanti korang cakap aku macam bapak orang pulak..hehe..belum kahwin lagi ye..GAMBATE!! kepada pelajar semua..tak kira sekolah mahupun institut pengajian tinggi..paling penting jangan hampakan harapan keluarga..haruslah kita merealisasikan apa yang dihajati keluarga kita..

NEVER SAY NEVER..peace!!

18 comments:

syazwani othman said...

dah ramai u punya follower :)

http://iamsyazwani.blogspot.com/

Syafiq Rosli said...

syazwani..hehe baru permulaan je

Azmira Yusoff said...

huwaaaaaaaa isnin sudah daftr kolejjj :(

Syafiq Rosli said...

azmira..huhu..smgt2..hehe

Azwazee Mohd Daim said...

hahah..begitu bersemangat..tros masuk gear 5 bley x??hehehh

azieazah said...

Selamat kembali ke alam persekolahan...!~

ahsfantasy24 said...

selamat mnjejakkan kaki ke
alam 2011.. smoga trcapai azam
yang tersemat.. ^^,

Pondok usang:
Muka tak cantik xpew, tp hati maw cantik yew..(◕‿◕✿)

Anisa Hang Tuah said...

belajar rajin2 yer semua
jangan ponteng2

ahsfantasy24 said...

selamat mnjejakkan kaki ke
alam 2011.. smoga trcapai azam
yang tersemat.. ^^,

Pondok usang:
Muka tak cantik xpew, tp hati maw cantik yew..(◕‿◕✿)

Azi Huhu said...

Seronok nak balik ni, nak tgk junior, nak placing baju baru. Hahaha :DD

Gayahspears said...

Syafiq... camat thn baru ya.. maaf Gayah lambat terjah.. kurang sehat..hihi

Cik Suheela said...

tak sukanya naik sem huaaa T_T

Mr FieQ said...

hehe. betol lah. lama tak tulis. menggigil je tgn hehe. btw, isn nak naek form 5. takot SPM!

zikeryhassan said...

time cuti selalu bangun bile matahari da terpacak. next week dah kena bangun sebelum matahari terbit plak :)

happy new year!

Syafiq Rosli said...

azwazee..haha mak aih..lembabnye..hehe

azieazah..wokeh..u too

ahsfantasy24..selamat tahun baru jgk..all da best

azi..haha salah niat dah tuh

GS..xpe2 its ok lah..hope cpt sembuh

cik suheela..hehe nak wat cm ne kan

mr fieq..all da best ya

zikeryhassan..tau xpe..dah kena bgun awal..hoho

Miss Yaty said...

yeah! 6 bulan ni tak menghadap buku....bestnye la..hihi

tapi sadis nak habiskan praktikal ni...huk3

p/s: tahniah sebab dpt award penghargaan dari mamat...hihi :)

Syafiq Rosli said...

miss yaty..hehe..all da best to ur practical eh..thank 4 da wish

Azi Huhu said...

Hahaha, and nak blaja for sure :D lupa tambah la Syafiq.