Saturday, January 1, 2011

Ada Apa 1.1.11?

Assalamualaikum..tarikh 1.1.11 memang menjadi pilihan kebanyakan rakyat Malaysia..dari situ aku tertanya-tanya..sebenarnya ada apa dengan 1.1.11 ni..aku rasa ini sekadar nombor biasa yang tidak mempunyai apa-apa kuasa pun..huhu..lain lah kalau kita membuat sesuatu dengan tarikh 1.1.11..kemudian kita memperolehi hasil yang lumayan..kadang-kadang mungkin hanya sebahagian daripada kita sekadar untuk mencari glamour kot..(hehe jangan marah eh, aku cuma memberi pandangan)..

Kita boleh lihat, siang tadi je..agak ramai yang melangsungkan perkahwinan..sebelum aku terlambat, aku ingin ucapkan " Selamat Pengantin Baru " kepada pasangan-pasangan mempelai yang bagaikan pinang di belah dua..bukan aku nak memberontak atau apa..ini mungkin menjadi trend masyarakat kita memilih tarikh-tarikh yang cantik..tapi ada baiknya jugak..lebih mudah kita mengingati ANNIVERSARY kan..ye tak??

Tak lama lagi 11.1.11..haha aku rasa mesti ada berlaku sesuatu nanti..hehe..kita tunggu dan lihat ye..:)

NEVER SAY NEVER..peace!!

14 comments:

Mohd Fitri said...

aku nak kahwin 11.1.11!
hahaha

Syafiq Rosli said...

fitri..jangan lupa jemput..haha

iszieylyanziy said...

hua,...1.1.11 da balik maktb! huhu,,

Syafiq Rosli said...

iszieylyanziy..hehe..smgt2..

liyana said...

1.1 every year adalah birthday mak sy. oleh itu adalah sgt special.. hihih

athirah said...

jom meriahkan GA trex... thanx =)

cikgu ainura said...

betul2.. senang nak ingt no nie.. tp bg kaum cina.. dia kata, no cantik cam nie.. ada 'ong'... sbb ada kawan.. keja kat tempt org nak daftar perniagaan.. so, kebanyakkannya, kamu cina akan daftar pada 1.1.11 sbb ada 'ong' katanya.. cepat maju.. urmm.. kita xleh pecaya sgt benda2 nie.. kan..tu fahaman dorang

eqhaZIN said...

tarikh pilihan after this, 12.12.12.

Syafiq Rosli said...

liyana..wah bgus lah sng ingt..hehe

athirah..okiess..thank 4 invitation

cikgu ainura..wah ye ke..yerp tuh fahaman diaorang..kita just boleh dgr je kan

eqhazin..yerp..tp lmbt lg la..hehe

Mknace said...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

Syafiq Rosli said...

mkace..haha..yerp2

azi nur said...

11.1.11 number yg santek!

Syafiq Rosli said...

azi nur..yeah btul tuh

ahsfantasy24 said...

11.1.11..
11.11.11..

depa mmg suka ngn no nei,
yg kwin, yg nk lhir baby,
pilih tarikh nei..huhu~