Wednesday, January 12, 2011

Birthday Aku Sama Dengan Pixie Lott Dan Aika Mitsui


Aika Mitsui


Pixie Lott


Aku dan adik beradik

Haha..selamat hari lahir untuk aku..tak malu gila aku ucap dekat diri sendiri..12 Januari 2011..genaplah umur aku 22 tahun..cayalah..baru je nak meningkat umur kepada lebih matang..hope lepas ni aku dapat menjalani kehidupan dengan lebih baik dan sentiasa bersedia untuk menjadi yang terbaik..

NEVER SAY NEVER..peace!!

15 comments:

Rockstar Chan said...

ya... menjadi lebih matang!
happy besday :) dah tua...:)

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh...jeles giler
Beza Antara HARIMAU MALAYA Dan HARIMAU MALAYSIA
Boleh ker cara ni naikkan TRAFIK ?

LILY ELISA said...

tarikh befday kte sme lahh :) happy birthdayy :) :)

Syafiq Rosli said...

rockstar chan..baik2 thank eh

princess momoy..awat jeles..hehe

lily..ye ke..hepi besday jgk..hehe

Ayuni said...

happy birthday n may Allah bless u...

Syafiq Rosli said...

ayuni..thank eh

ijatnuar87 said...

selamat hari lahri...moga pjg umur banyak rezki...hehehe

cikgu ainura said...

happy birthday to u...

syikinsafiq said...

hai!
sori lambt wish...
happy besday to youuu!
hehe^^
wish ur dream come true...
Smoga murah rezki k..
\/

AMMAR YASIR said...

selamat hari lahir bro...semoga menjadi blogger berjaya suatu hari nanti

Syafiq Rosli said...

ijatnuar..thank bro..

syikin..its ok..thank eh

ammar..thank a lot

mia.lia said...

lmbt wish..haha..hepi bufday

efa said...

aduss...maaf bebyk yea..shafiq lmbt wish utk kamo erk :)smpt lg kot wish er..selamat hari jadi moga pjg umo dan dimurahkan rezeki selalu insyaallah amin :)waah...adik beradik yg best..uhuk..wo0..umo sama la kita hahaha..

Syafiq Rosli said...

mia..xpe..hehe

efa..ahak..its ok lol..thank

byna said...

smpt lagi nk wish kn..anyway, hepy besday yg ke-22..;)