Monday, December 6, 2010

Be Sweetheart or Be Friend


Salam2..hye to all..ari ni bukan la aku nak cete pasal sweetheart or friend..aku nak perkenalkan pada korang ni la adik aku a.k.a my sweetheart..ini budak la da pengaruh aku tuk berblogging nakal eh..haha tengok da abang kau ni asyik mengadap laptop je..btw aku xnyesal pun berblogging..yeah..dia la banyak menolong aku dalam membuat blog ni..thank a lot ya..kalau korang nak tengok blog dia klik sini..


Yang ni pulak korang jangan salah anggap ye..ni kawan aku di UiTM je..gadis kecil molek..hoho..sebab ape lak aku lelak gambar dye eh??haa korang nak tau aku dapat menghasut dia tuk kembali berblogging..hehe..yess!! berjaya jugak aku..kalau nak tengok lebih lanjut tentang dia..klik sini..

NEVER SAY NEVER..Peace!!

4 comments:

umila R said...

pewitt, cun lah adik :)

Syafiq Rosli said...

umila..hehe..thank ya..abg dye xcun ke..haha

AISYA humaira said...

1 adik die. 1 kakak die. ahaksss

Syafiq Rosli said...

aisya..gagaga..maybe