Tuesday, April 10, 2012

Isu Perubahan Jantina

Kalau untuk berbicara tentang wanita..mungkin aku akan tersenyum lebar..bila aku fikirkan balik..kenapa ramai lelaki yang berubah arah..mengubah jantinanya..mungkinkah kecewa dengan cintanya yang selalu di tolak..atau pun faktor sekelilingnya..makin lama makin aku tengok golongan yang berubah jantina ini bagai cendawan yang tumbuh..ke mana sahaja aku pergi..pasti nampak golongan sebegini..

Sampai bilakah golongan seperti ini akan terus bertambah dan bertambah?? Siapa yang harus dipertanggungjawabkan?? banyak pihak perlu mengambil berat mengenai isu ini..kadang kala aku lihat..ada yang sokong dengan kehadiran golongan ini..namun kita sepatutnya mencegah golongan ini daripada terus menular..

Sebagai contoh..beberapa hari lepas..seorang pensyarah mendapati "isteri" yang dia kahwini adalah seorang lelaki..itu memang membuatkan aku terkejut..macam mana "malam pertama" mereka..bayangkan seorang lelaki dapat menukar jantinanya sehingga membuatkan lelaki sejati tidak dapat membezakannya..manusia oh manusia..

Selepas ini aku harapkan..ada pihak yang menguatkuasakan tentang isu pertukaran jantina..kawalan yang ketat harus diadakan..

mood: euww

4 comments:

Tulus Sweet said...

risaulah...hurm..org Islam pun dah ramai terikut2 menda yg dilaknat tuhan ni

Camy Alya said...

tak faham apa yang ada dalam palotak diorang tu. tak takut ke time sakaratulmaut nanti? ini nama nya buka aib sendiri -_-

Qyla said...

ilmu agama cetek mcm tu lah jadinye . hmm

qina said...

dunia sekarang.. hurmm. arap nanti dorang sedar -.-